bernerazuro Skrevet Maj 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 28, 2010 Så fik jeg kørt til Christianshavn med Møffe i den tætteste myldretidstrafik nogensinde Kom ca. tre kvarter for sent, det tog fandme 1 time, navigatoren sagde 15min Men nok om det Vi mødte jo Buddha og Motor og så fuldtes vi over til et lille, indhegnet område, hvor hundene må være løse - mens hundene på vejen i fællesskab fik slået en knude eller to på snorene Det gik rigtig fint mellem de to! Motor fik gang i Møffe og så fik de leget igennem størstedelen af tiden (der skulle jo også lige undersøges, snuses og markeres for Møffes vedkommende!). Vi endte dog med at flygte, da det pludselig begyndte at rumle temmelig meget oppe fra skyerne og MEGET tæt på Og det begyndte at dryppe. Da vi så gik ud ad indhegning åbnede himlem bare sine sluser og det stod ned! Vi var fire MEGET gennemblødte personer/hunde, der søgte læ, da det blæste op og begyndte at hagle Og Motor så meget ynkelig ud, han brød sig hvis ikke rigtig om haglen :ae: Møffe var sådan jævnt lige glad Hans pels var bare helt hvid af hagl, som Buddha fint kunne tage af i klaser Og Buddha fik indstillet min fars kamera, så det kunne tage ok fine billeder trods lidt spøjst vejr :klap: Her er de første billeder (more to come ) [ATTACH]27262[/ATTACH] Haha, synes bare Møffe ser så herligt dum ud! [ATTACH]27263[/ATTACH] Søde Motor [ATTACH]27264[/ATTACH] [ATTACH]27265[/ATTACH] [ATTACH]27266[/ATTACH] [ATTACH]27267[/ATTACH] [ATTACH]27268[/ATTACH] [ATTACH]27269[/ATTACH] Motor, jeg væælter dig! [ATTACH]27270[/ATTACH] [ATTACH]27271[/ATTACH] Spørg mig ikke, hvad Møffe har gang i - det ligner noget, som Motor flygter fra, men er langt fra sikker [ATTACH]27272[/ATTACH] Først forsøgte de at vælte Buddha (det er hendes hvide, sortplettede jakke man kan se ) og da hun så lykkedes at flygte, tog de mig i stedet - og DET lykkedes for dem [ATTACH]27273[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Yet more to come later! [ATTACH]27274[/ATTACH] [ATTACH]27275[/ATTACH] [ATTACH]27276[/ATTACH] [ATTACH]27277[/ATTACH] [ATTACH]27278[/ATTACH] Åhr, Motor-mor, jeg ved du har lækre guffer! [ATTACH]27279[/ATTACH] Pleease?! [ATTACH]27280[/ATTACH] Mmm, vand, det var nu heller ikke værst! [ATTACH]27281[/ATTACH] [ATTACH]27282[/ATTACH] Please, godbid gi'? [ATTACH]27283[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 De sidste Åhr, én til, com'on, bare éeeen til? [ATTACH]27284[/ATTACH] [ATTACH]27285[/ATTACH] Jeg sagde jo den var fin, ikk'? [ATTACH]27286[/ATTACH] [ATTACH]27287[/ATTACH] Og så kom der pludselig nogle underlige, dumme skyer! Men synes alligevel billederne er ok, selvom de er helt mørke [ATTACH]27288[/ATTACH] [ATTACH]27289[/ATTACH] Så fik Buddha fat i kameraet! Totalt fjollehoved-billeder :hjerte: [ATTACH]27290[/ATTACH] [ATTACH]27291[/ATTACH] [ATTACH]27292[/ATTACH] [ATTACH]27293[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kooiker_Arki Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Nøøj nogle dejlige billeder af dejlige hunde Kan især godt li billede nummer 11 i første indlæg :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Årh, det billede hvor de begge to ligger på ryggen med stængerne i vejret. De ser ud til rigtigt at hygge sig. :5up: Møffe synes vist generelt, at samojeder er et hit, hva'? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Nøøj nogle dejlige billeder af dejlige hunde Kan især godt li billede nummer 11 i første indlæg :slem: Jeps, genialt billede! Fandt aldrig ud af, om han bare sprang på Motor i leg eller hvad og Motor bare smuttede, så han blev langstrakt, haha. Men det ligner grangiveligt. Men hvis det er, så var det heldigvis kun den ene gang Årh, det billede hvor de begge to ligger på ryggen med stængerne i vejret. Jaaah, de var herlige De ser ud til rigtigt at hygge sig. :5up: Møffe synes vist generelt, at samojeder er et hit, hva'? Hunde generelt: Et hit (selv den aggressive hund, der var bundet til en bygning og snerrede, som vi skulle passere på tilbagevejen, efter at have forladt Motor og Buddha). Samojeder = kæmpe hit! Der var en samojede med til ringtræning den ene gang - da Møffe fik øje på den, var han næsten uden for pædagogisk rækkevidde, han ville da hen og lege :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Ååårh :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Totalt god legetur, og fuck noget vildt vejr, Motor var så sur hele vejen hjem og jeg kunne vride litervis ud af hund og tøj, ej det var altså et sygt skybrud der lige kom der Men de var fanme sjove at se på når de legede, kæmpehunden og regnormen. Og har i lige set min lille hund der ligger på ryggen og leger Det må igen være onkel Samson der har lært ham det - han har osse lært Motor at lave playbow overfor hunde, os og frossent kød Gode billeder, Rikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Jeg syntes der var snak om at Motor ikke ruller på ryggen når han leger med hundevenner :hmm: Det ser da ud til at gå fint her :blink: Herlige billeder :hjerte: Hvor er de skønne begge to Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Totalt god legetur, og fuck noget vildt vejr, Motor var så sur hele vejen hjem og jeg kunne vride litervis ud af hund og tøj, ej det var altså et sygt skybrud der lige kom der Er du vimmer, ja! Og av mine hænder, de der hagl faldt altså med rimelig hård fart! Brr. Og kunne slet ikke høre hvad du sagde, fordi det trommede så højt mod min hætte - kunne bare se, at din mund bevægede sig Men de var fanme sjove at se på når de legede, kæmpehunden og regnormen. De var så herlige Men så bette var regnormen nu heller ikke, hans pels gør det godt for ham Og han var da pænt stor ved siden af den japaner, der kom ind Og har i lige set min lille hund der ligger på ryggen og leger Det må igen være onkel Samson der har lært ham det - han har osse lært Motor at lave playbow overfor hunde, os og frossent kød Gode billeder, Rikke Tak - men nogle af dem er jo dine Og det er takket være dig, at de kunne blive så gode Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Nahhj... Hvor er de bare skønne begge to Det er sindssygt så store de begge er blevet - Det er jo ikke længe siden de begge to var sådan nogle små tumlinger Det ser ud til de hyggede sig og at der var en god kemi :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Jeg syntes der var snak om at Motor ikke ruller på ryggen når han leger med hundevenner :hmm: Det ser da ud til at gå fint her :blink: Ja! Og jeg har helt optur over det - har lige skrevet det i den positive tråd De var så herlige Men så bette var regnormen nu heller ikke, hans pels gør det godt for ham Og han var da pænt stor ved siden af den japaner, der kom ind Det er fordi at hver dag når vi kommer hjem, så oooormer Motor sig rundt i glæde, deraf kælenavnet. Og i dag var han jo en våd orm = regnorm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Det er fordi at hver dag når vi kommer hjem, så oooormer Motor sig rundt i glæde, deraf kælenavnet. Og i dag var han jo en våd orm = regnorm Haha, ok Ej, han blev da faktisk også lidt my, da det haglede - men der mistede Møffe vist også lidt af sin fylde Åh, lyder hyggeligt at komme hjem til :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Det er bare sådan nogle gode billeder... og de fortæller bare ALT om at de har haft det kanon sammen:klap:... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Nåhja og Motor spiste en biobag (nedbrydelig hundehømpose) Skal vi tippe om, hvordan den kommer ud igen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Nåhja og Motor spiste en biobag (nedbrydelig hundehømpose) Skal vi tippe om, hvordan den kommer ud igen? Jeg stemmer stadig for, at den kommer ud bagi uden problemer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Det ser da hyggeligt ud - tordenvejret var også her, det var godt nok meget pludseligt og voldsomt:genert: Jeg tror også bioposen kommer ud af bagenden - det kunne være sjovt hvis der skulle lidt hjælp til at få den halet ud...:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret Maj 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2010 Hvor ser det bare ud til at de hygger sig Skønne billeder :klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Nårh Ser rigtig ud til de har hygget sig :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Smut Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Altså, hvor er de kære!:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts