Hop til indhold

Hunde/Foto træf på sjælland


Gæst aarosin
 Share

Recommended Posts

Gæst aarosin

Hej alle,

 

Jeg har luftet tanken om et hunde/foto træf på sjælland for nogle stykker som rigtig gerne ville...

 

Jeg tager selv mange billeder og har en del udstyr og vil meget gerne hjælpe med nogle 'guide lines' til fotografering af ting i bevægelse. - om det er børn, hunde eller racerbiler er stort set samme indstillinger.

 

er der nogen der er interesseret i et sådan træf??

 

mvh

 

aarosin

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj

Rigtig gode ide :5up:

 

Men er dog ikke enig i at indstillingerne er stort set de samme, hvis man "skyder" hunde og biler, det kommer i stor grad an på hvad man vil vise med sine billeder...

 

Jeg skyder sjældent manuelt, men klarer mig med blændepriotet´s programmet i 98% af alle tilfælde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst aarosin
Rigtig gode ide :5up:

 

Men er dog ikke enig i at indstillingerne er stort set de samme, hvis man "skyder" hunde og biler, det kommer i stor grad an på hvad man vil vise med sine billeder...

 

Jeg skyder sjældent manuelt, men klarer mig med blændepriotet´s programmet i 98% af alle tilfælde.

 

 

Hej Rene,

 

Jeg er enig!

Men er man helt ny vil et 'sæt guide lines' være en rigtig god start, og så skal der leges med dem så man kan vise det med billedet man vil..

 

mvh

Daniel

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...