Gæst aarosin Skrevet Maj 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 29, 2010 Hej alle, Jeg har luftet tanken om et hunde/foto træf på sjælland for nogle stykker som rigtig gerne ville... Jeg tager selv mange billeder og har en del udstyr og vil meget gerne hjælpe med nogle 'guide lines' til fotografering af ting i bevægelse. - om det er børn, hunde eller racerbiler er stort set samme indstillinger. er der nogen der er interesseret i et sådan træf?? mvh aarosin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Mig, mig, MIIIG Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Rigtig gode ide :5up: Men er dog ikke enig i at indstillingerne er stort set de samme, hvis man "skyder" hunde og biler, det kommer i stor grad an på hvad man vil vise med sine billeder... Jeg skyder sjældent manuelt, men klarer mig med blændepriotet´s programmet i 98% af alle tilfælde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Man kan jo altid lære, så alt efter hvor på Sjælland det er, kunne jeg også godt være interesseret:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 uhhh jeg vil SÅ gerne med! jeg har et halvgodt kamera, men kan kun lige akkurat finde ud af at tænde det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst aarosin Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Rigtig gode ide :5up: Men er dog ikke enig i at indstillingerne er stort set de samme, hvis man "skyder" hunde og biler, det kommer i stor grad an på hvad man vil vise med sine billeder... Jeg skyder sjældent manuelt, men klarer mig med blændepriotet´s programmet i 98% af alle tilfælde. Hej Rene, Jeg er enig! Men er man helt ny vil et 'sæt guide lines' være en rigtig god start, og så skal der leges med dem så man kan vise det med billedet man vil.. mvh Daniel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Diddeoghund Besvaret August 17, 2010 Rapporter Share Besvaret August 17, 2010 Blev det overhovedet til noget med den fototur? Jeg vil gerne bakke op om den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 17, 2010 Rapporter Share Besvaret August 17, 2010 Ikke endnu:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts