Gæst freya3010 Skrevet Maj 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 29, 2010 Så er der lidt nye billeder... Min mor stod med Freya, og jeg var bag ved kameraet... det har desværre resulteret i at Freya ingen hals har på billederne, da mor ikke er vant til at handle Freya.. Men ja ja... det er ok;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Meget smukke billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Hun er bare afsindig smuk:lun::lun: Er simpelthen nødt til at møde hende og gramse på hende en dag:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Smukke Freya Ja, jeg har squette så meget forstand på det der handlings-halløj Synes hun har lige så meget hals som normalt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Hvor er hun altså bare en smuksak! Og den pels :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Tusind tak allesammen... Jeanette, det kan vi sagtens finde ud af...:blink:.. Mon ikke vi måske ses når jeg er på sjælland og udstille - det kunne jo være at du kiggede forbi:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Mon ikke vi måske ses når jeg er på sjælland og udstille Skulle lige til at spoerge, om hun er udstillingshund, for hold op hvor hun forstaar at posere! Efter at vaere kommet med paa dette forum er jeg blevet helt forelsket i samojeder, de er bare super smukke, og Freya er bestemt ingen undtagelse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Hals eller ej, så er hun altså dælme smuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Wouw sikke en dame Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Den smukkeste isbjørn i verden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Tusind tak allesammen... Jeanette, det kan vi sagtens finde ud af...:blink:.. Mon ikke vi måske ses når jeg er på sjælland og udstille - det kunne jo være at du kiggede forbi:mrgreen: Uuuuh jahaer da:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Smukke billeder jeg får sådan en lyst til at begrave hænderne i den der bløde pels Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Som en lille side-info kan jeg fortælle at det i dag virker som meget langt tilbage i fortiden at hun så sådan ud!... efter en tur i regnen og hovedet i et muldvarpe skud - ja så kører det bare:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts