Hop til indhold

Så gik den weekend (i billeder, video og ord)


guanomo
 Share

Recommended Posts

Vi starter med søndag, som så mange andre regnede og regnede det jo bare... :damn:

 

Cujo foretog sig følgende.

 

gik 2 ture af 45 min.

fodersøgning 2 gange.

Sov resten af tiden :genert:

 

Han kunne ikke slæbes i seng, hvis han ikke går med op når vi går op i seng kommer han gerne efter 10-15 min... men i går... ja vi opdagede ikke hvornår han gik i seng :vedikke:

 

Sådan her så han ud det meste af dagen,godt begravet i sin sofa.(dog med mere lukkede øjne)

27375d1275237024-regnvejrsdag-billede0281.jpg

 

 

Lørdag var der mere knald på :banan: nok også en af grundene til han var så træt søndag.

Vi var på fodbold banen med begge knægte.

Cujo i lang snor som det meste af tiden bare "lå" på græsset som han trak efter sig så vi hele tiden kunne stoppe ham hvis det var.

Han nød det :klap::banan:

Jeg havde hans yndlings bold med, han kender ordet bold og finder den hvis man opildner ham med det ordet "bold" men den var luft for ham på fodbold banen vi var på :vedikke: så måtte bruge hjalte og kæresten som fremsendelses " objekter" :genert:

 

Vi havde glemt vand :stupid: så turen blev kortere end først forventet så knap 1 time brugte vi der plus 15 min gang derhen.

Da vi var kommet hjem, kom Farmor på besøg til lækker grillmad :mums:

å da hun var kørt ved 8 tiden faldt cujo om og kunne lige slæbe sig ned i sofaen søndag morgen kl 9 for at sove 2 timer igen inden han gik ud første gang :lun:

 

Så er der billeder og 2 videoer.

MEN der var "en eller anden" der havde taget batterierne ud af digital kameraet og brugt i vores wii fit balance board og det fandt man så ud af på banen :damn: så kvaliteten er hvad den er, mobil fra en dårlig vinkel mht. solens skær...

 

 

Først indkald :lun: (video)

 

th_Video0061.jpg

 

Så lidt kongens efterfølger (video)

 

th_Video0060.jpg

 

 

lidt fodersøgning imens der spilles bold ved siden af

Billede0276.jpg

 

Billede0271.jpg

 

Jeg havde sat ostehaps stykker fast på keglen, den side der er nedad på det her billed

Billede0275.jpg

 

En glad og brugt hund :lun:

Billede0277.jpg

 

Så er der dømt pause inden vi gik hjem

Billede0279.jpg

 

Til ære for fotografen fik hjalte lov at gå med cujo, og stolt ser han da også ud :mrgreen::lun:

Billede0280.jpg

Redigeret af guanomo
Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser ud som om I har haft en god weekend, og sikke en god kontakt I har med Cujo i videoerne :5up:

 

Jeg syntes også det er ret imponerende at han laver fodersøg imens der bliver spillet fodbold, jeg er ret sikker på at hvis det var Luna, så havde hun glemt alt om foder, og havde i stedet sikret sig et stks. flad bold :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser ud som om I har haft en god weekend, og sikke en god kontakt I har med Cujo i videoerne :5up:

 

Jeg syntes også det er ret imponerende at han laver fodersøg imens der bliver spillet fodbold, jeg er ret sikker på at hvis det var Luna, så havde hun glemt alt om foder, og havde i stedet sikret sig et stks. flad bold :lol:

han prøvede også nogle enkelte gange at få fat i bolden, men han er efterhånden så voksen og vant til hjalte har hans legetøj og cujo har sit eget :lol:

 

Jeg var hellere ikke sikker på han gad det, men han var åbenbart sulten og vant til Hjalte spiller bold jo.

Link til indlæg
Del på andre sites

han prøvede også nogle enkelte gange at få fat i bolden, men han er efterhånden så voksen og vant til hjalte har hans legetøj og cujo har sit eget :lol:

 

Jeg var hellere ikke sikker på han gad det, men han var åbenbart sulten og vant til Hjalte spiller bold jo.

 

Jeg kan nu godt lide at Luna er som hun er, jeg skal jo bruge det i træning, så jeg håber ikke at hun vokser fra det, men jeg var nu alligevel imponeret at Cujo :lun:

 

Jeg havde en badebold med hjem til Luna i går, det tog hende et minut at få den slagtet, men hun nød det minut fuldt ud :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan nu godt lide at Luna er som hun er, jeg skal jo bruge det i træning, så jeg håber ikke at hun vokser fra det, men jeg var nu alligevel imponeret at Cujo :lun:

 

Jeg havde en badebold med hjem til Luna i går, det tog hende et minut at få den slagtet, men hun nød det minut fuldt ud :lol:

cujo elsker normalt også sin egen bold jo, men bare ikke på fremmed grund, da var hjalte's kun interessant :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Hvad siger Heidi til at du kalder hende "en eller anden"? :mrgreen:

 

Fine billeder og videoer :lun:

 

Hvor har Cujo bare et hårdt hunde-liv, for han er da vist slet ikke elsket....eller nowet! :mrgreen:

 

Han er sååå fin og flot, elsker hans sorte kæmpe-pirat-øje og nyder at se hvor glad han er og rar han ser ud og lyder til at være :lun:

 

ååårh :lun: Cujo :hjerte:

 

Tak alle 3 :kys: der varmer sådan en dag som i dag :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chillimaya
mange tak :mrgreen:

 

videoerne åbner i et nyt vindue i phptobucket, kan være du har en pop up blokker eller andet der spærrre.

 

Nej det kom op... Den stod bare meget længe og gjorde........ingenting...

 

De virkede i dag:vedikke: Min computer må have fanget sig et eller andet sygdom :lol:

 

Men han er skøn...! Især i den video hvor han sidder og "møffer" :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...