Gæst Krainer Skrevet Maj 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 31, 2010 Hej! Sidder her og dagdrømmer lidt, skal i gang med at tage uddannelsen til hundeadfærdsinstruktør, forhåbentlig starter jeg til august. Og så skal jeg have oprettet et firma, så jeg en dag kan få min egen hundepraksis med adfærdskonsultationer og hundetræning og lignende. Men hvad skal firmaet hedde? Jeg bor på Fyn, firmaet, kommer nærmere bestemt til at ligge i Assens kommune. Vil gerne fokusere på samarbejde og trivsel. Nogle bud? :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Syfongse Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 ej, hvor spændende! Du udlever min drøm "dogs for life"? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Krainer Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Hehe ja, er også meget spændt... Dogs for life var egentlig et meget godt bud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Syfongse Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 hehe, det kom bare lige til mig ville selv tage uddannelsen, hvis jeg havde nogen penge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 en god ide er at tjekke om det navn du vil have er registreret som domænenavn. Det er jo lidt træls at ens firma hedder noget som en andens website allerede hedder... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Jep, den del kan tage ret lang tid. Du kan også lige tjekke inde på cvr.dk om der er et andet moms-registreret firma, der hedder det samme. Men hjemmesiden synes jeg selv er det vigtigste. Og så er jeg personligt ikke så meget til engelske navne til danske firmaer. Det er min opfattelse, at fordi der stadig findes en del folk, der ikke kan lide at sige noget på engelsk, så vil de hellere undlade at anbefale et engelskklingende firmanavn eller produkt end at skulle sige det højt på engelsk og blive korrigeret. Og det er også nogle gange sværere for folk at huske et engelsk navn end et dansk, afhængig af andre faktorer også selvfølgelig. Held og lykke med firmaet :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Noget med harmoni, f.eks. "Hund i harmoni" e.l.? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Krainer Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Noget med harmoni, f.eks. "Hund i harmoni" e.l.? Der er desværre allerede noget der hedder hund og harmoni i helsingør.. Men derfor kunne jeg måske godt hedde hund i harmoni, selvom det minder meget om... Den med at det er svært for nogle at udtale det på engelsk er måske en meget god pointe, især fordi det kommer til at ligge lidt ude på landet.. Måske man så bare kunne sige det på dansk i stedet? Hund for livet... Eller hund og trivsel?:hmm: Og tusind tak for hjælpen:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Nu er det bare en lille brainstorm, så nogle af dem bliver nok ret dårlige - Hunde Liv - Vuffernes Verden eller En Vuffelig Verden - Vov vov! - Hundehuset - Hjælp til din bedste ven - Hjælp til hunden Ved ikke om det kan bruges? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Advantage Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Der er desværre allerede noget der hedder hund og harmoni i helsingør.. Men derfor kunne jeg måske godt hedde hund i harmoni, selvom det minder meget om... Den med at det er svært for nogle at udtale det på engelsk er måske en meget god pointe, især fordi det kommer til at ligge lidt ude på landet.. Måske man så bare kunne sige det på dansk i stedet? Hund for livet... Eller hund og trivsel?:hmm: Og tusind tak for hjælpen:-) Hund og trivsel er taget. Jeg har en veninder som har træning på en af mine folde og hendes firma hedder hund og trivsel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 - Hunde Liv Det er Ninjamors firma Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Det er Ninjamors firma Nå da - oops jamen så er det jo optaget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts