Hop til indhold

pro kolin

Aslan
 Share

Recommended Posts

Arg, Aslan har lige haft seriøst ringe mave.

Så den stod på ris, ris og lidt mere ris.

Det fik han så i to dage, men det hjalp ikke rigtig, og så købte vi pro kolin.

Det hjalp, og så begyndte vi at putte tørfodder på ham, men jeg tror lige jeg fik puttet lidt for meget i ham, for han fik dårlig mave igen :oops:

Så igår INDE MIDT på odense gå-gade, satte han en ordentlig løber, så jeg måtte skrabe med 3 poser :shock: Så fik han et skud prokolin da vi kom hjem (han skal have 5 streger) og i dag var den bedre, nu er den blød men ikke tynd.

Men det er jo noget med at man skal passe på med det prokolin, for det kan jo også give forstoppelse.

Men hvornår stopper man? Når det hænger sammen og er blødt? eller når det er tilbage til normalt fast og "hård" ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Arg, Aslan har lige haft seriøst ringe mave.

Så den stod på ris, ris og lidt mere ris.

Det fik han så i to dage, men det hjalp ikke rigtig, og så købte vi pro kolin.

Det hjalp, og så begyndte vi at putte tørfodder på ham, men jeg tror lige jeg fik puttet lidt for meget i ham, for han fik dårlig mave igen :oops:

Så igår INDE MIDT på odense gå-gade, satte han en ordentlig løber, så jeg måtte skrabe med 3 poser :shock: Så fik han et skud prokolin da vi kom hjem (han skal have 5 streger) og i dag var den bedre, nu er den blød men ikke tynd.

Men det er jo noget med at man skal passe på med det prokolin, for det kan jo også give forstoppelse.

Men hvornår stopper man? Når det hænger sammen og er blødt? eller når det er tilbage til normalt fast og "hård" ?

Jeg har kun brugt det en enkelt gang hvor Thailo havde reddet sig en maveinfektion og da skulle jeg give til tuben var tom. Tror ikke det virker stoppende men mere genoprettende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Ja giv det indtil det afføringen er rigtig :-D

Det er mig der skrev det med stoppende effekt - men det var i forhold til Motors campylobachtor og giardia diarre, hvor dyrlægen sagde, at det var vigtigt at det der skulle ud, kom ud. Så i dét tilfælde skulle vi bruge zoolak, ellers i dårlig mave tilfælde bruger vi også pro-kolin, synes det virker meget bedre og hurtigere.

Link til indlæg
Del på andre sites