Aslan Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Arg, Aslan har lige haft seriøst ringe mave. Så den stod på ris, ris og lidt mere ris. Det fik han så i to dage, men det hjalp ikke rigtig, og så købte vi pro kolin. Det hjalp, og så begyndte vi at putte tørfodder på ham, men jeg tror lige jeg fik puttet lidt for meget i ham, for han fik dårlig mave igen Så igår INDE MIDT på odense gå-gade, satte han en ordentlig løber, så jeg måtte skrabe med 3 poser Så fik han et skud prokolin da vi kom hjem (han skal have 5 streger) og i dag var den bedre, nu er den blød men ikke tynd. Men det er jo noget med at man skal passe på med det prokolin, for det kan jo også give forstoppelse. Men hvornår stopper man? Når det hænger sammen og er blødt? eller når det er tilbage til normalt fast og "hård" ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Arg, Aslan har lige haft seriøst ringe mave. Så den stod på ris, ris og lidt mere ris. Det fik han så i to dage, men det hjalp ikke rigtig, og så købte vi pro kolin. Det hjalp, og så begyndte vi at putte tørfodder på ham, men jeg tror lige jeg fik puttet lidt for meget i ham, for han fik dårlig mave igen Så igår INDE MIDT på odense gå-gade, satte han en ordentlig løber, så jeg måtte skrabe med 3 poser Så fik han et skud prokolin da vi kom hjem (han skal have 5 streger) og i dag var den bedre, nu er den blød men ikke tynd. Men det er jo noget med at man skal passe på med det prokolin, for det kan jo også give forstoppelse. Men hvornår stopper man? Når det hænger sammen og er blødt? eller når det er tilbage til normalt fast og "hård" ? Jeg har kun brugt det en enkelt gang hvor Thailo havde reddet sig en maveinfektion og da skulle jeg give til tuben var tom. Tror ikke det virker stoppende men mere genoprettende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Jeg giver til det er normal afføring og så stopper jeg. Hun får ikke hele tuben. Men jeg går så også langsomt tilbage på tørfoder igen, så det er skånekost og lidt tørfoder, og næste dag lidt mere tørfoder og mindre skånekost osv God bedring til Aslan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Arh så kunne det godt være derfor virkningen ikke altid er lige effektiv, fordi han ikke får det i lang tid nok :hmm: :stupid: Nå, nu har han lige fået et skud mere :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Ja giv det indtil det afføringen er rigtig Det er mig der skrev det med stoppende effekt - men det var i forhold til Motors campylobachtor og giardia diarre, hvor dyrlægen sagde, at det var vigtigt at det der skulle ud, kom ud. Så i dét tilfælde skulle vi bruge zoolak, ellers i dårlig mave tilfælde bruger vi også pro-kolin, synes det virker meget bedre og hurtigere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts