Linda Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Hej I forbindelse med verdens udstillingen og andre fremtidige udstillinger kunne jeg godt tænke mig en flot dragt til at have på... Helst lysblå.... Har set nogle som har nogle flotte dragter på ennederdel og en tilhørende jakke er der nogle der ved hvor man kan købe sån nogle dragter??? har kigget de fleste butikker igennem i rosengårdsceneret i dag og søgt lidt på nettet men ingenting fundet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 En hurtig søgning :blink: Ze-Ze-Jakkesæt: vare på Trendsales - Gør en god handel i dag? Ellers vil jeg prøve at finde en Butik Bonde - ved ikke om i har sådan en i nærheden ?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Hej I forbindelse med verdens udstillingen og andre fremtidige udstillinger kunne jeg godt tænke mig en flot dragt til at have på... Helst lysblå.... Har set nogle som har nogle flotte dragter på ennederdel og en tilhørende jakke er der nogle der ved hvor man kan købe sån nogle dragter??? har kigget de fleste butikker igennem i rosengårdsceneret i dag og søgt lidt på nettet men ingenting fundet one word.... e-bay Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juni 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Butik bonde ved jeg ikk hvad er for en ike noget vi har her nok Ved ikke om sættet du linker til bliver for afslappet ellers et sødt sæt gemmer lige i foretrukne :5up: Har fundet et billede af en helt vildt flot dragt går ud fra det okay at "stjæle" billeder når de er frit tilgængelige på nettet når man søger på google...?!!! det er her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Butik bonde ved jeg ikk hvad er for en ike noget vi har her nok Ved ikke om sættet du linker til bliver for afslappet ellers et sødt sæt gemmer lige i foretrukne :5up: Har fundet et billede af en helt vildt flot dragt går ud fra det okay at "stjæle" billeder når de er frit tilgængelige på nettet når man søger på google...?!!! det er her Du kan da spørge Katrine på billedet :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juni 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Ja vil prøve tillade mig at være fræk at spørge nogle af udstillings damerne :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Butik bonde ved jeg ikk hvad er for en ike noget vi har her nok Ved ikke om sættet du linker til bliver for afslappet ellers et sødt sæt gemmer lige i foretrukne :5up: Har fundet et billede af en helt vildt flot dragt går ud fra det okay at "stjæle" billeder når de er frit tilgængelige på nettet når man søger på google...?!!! det er her Det er jo Kathrine :) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juni 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Det er jo Kathrine :) Hehe hvorn kan man få kontakt til Katrine så :blink: Bitta har også nogle fantastiske flotte dragter, hvis nu jeg ingenting spiser indtil verdensudstillingen kan det være jeg vil se præsentabel ud :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Hvad er nu det ? Skal / bør handlerne være shinet op til verdensudstillingen eller er det bare jer ladies, der har fundet en anledning ?!? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juni 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Hehe Koda skal jo helst ikke tage alt opmærksomheden jo så prøver ligesom at gøre mit for at blive bemærket :blink: hehe ej synes bare der er noget over det når hunde og føre er lige fine og passer lidt sammen , synes det kunne være sjovt med en pæn dragt til udstillingsbrug alle har næste fiiiiint tøj på sys jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Har fundet et billede af en helt vildt flot dragt går ud fra det okay at "stjæle" billeder når de er frit tilgængelige på nettet når man søger på google...?!!! det er her Ingen forstand på spadserdragter, men næææh hvor er den fin, den som dig og Kathrine har og skal have! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Ingen forstand på spadserdragter Kom jeg lige til at skrive spadser dragter? :oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Hvad er nu det ? Skal / bør handlerne være shinet op til verdensudstillingen eller er det bare jer ladies, der har fundet en anledning ?!? Nu er jeg ikke udstiller, men det kommer vist lidt an på racen Med nogle racer shiner man sig i den grad op, med fine jakkesætter og habitter, og andre er lidt mere casual. Min veninde som stiller med sin rotte kommer i alm. tøj og træningsvest - sådan gør man med de hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juni 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Ingen forstand på spadserdragter, men næææh hvor er den fin, den som dig og Kathrine har og skal have! Ja synes også bare den er såååå fin så leder og leder for den må jeg bare eje :blink: Spadserdragt :hmm: altså Buddha :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juni 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Nu er jeg ikke udstiller, men det kommer vist lidt an på racen Med nogle racer shiner man sig i den grad op, med fine jakkesætter og habitter, og andre er lidt mere casual. Min veninde som stiller med sin rotte kommer i alm. tøj og træningsvest - sådan gør man med de hunde Ja det er lidt forskelligt men synes aussiefolkene ihvertfald de fleste er temmelig pænt klædt på, og tja så synes jeg det kunne være tiltalende og få os til at se proffesionelle ud, ihvertfald lige indtil vi løber rundt i ringen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Nu er jeg ikke udstiller, men det kommer vist lidt an på racen Med nogle racer shiner man sig i den grad op, med fine jakkesætter og habitter, og andre er lidt mere casual. Min veninde som stiller med sin rotte kommer i alm. tøj og træningsvest - sådan gør man med de hunde Nej, det kommer ikke an på racen. Alle racer kan handles med stil, det er også bare et spørgsmål om tid inden en starter inden for rotterne :blink: Check billeder af udstillingshunde i US, der ligner rotte-handlere ikke røven af fjerde division. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Nej, det kommer ikke an på racen. Alle racer kan handles med stil, det er også bare et spørgsmål om tid inden en starter inden for rotterne :blink: Check billeder af udstillingshunde i US, der ligner rotte-handlere ikke røven af fjerde division. Forstå mig ret: Det er ikke fordi de og de hundetyper der skal folk være pænt klædt på, og ved andre skal de ikke. Men såvidt jeg har opfattet så er normen forskellig alt afhængig af racer?.. Da vi var i Hillerød var det da tydeligt. F.eks ved amstafferne havde alle jakkesæt og habitter på. På nær en enkelt fyr som havde mere almindeligt tøj på i form af en stram tee og alm. jeans og han skilte sig altså ud fra mængden. Havde jeg derimod set en ved den del af rotterne jeg så, i fint tøj som en habit, havde vedkommende skilt sig ud.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Forstå mig ret: Det er ikke fordi de og de hundetyper der skal folk være pænt klædt på, og ved andre skal de ikke.Men såvidt jeg har opfattet så er normen forskellig alt afhængig af racer?.. Da vi var i Hillerød var det da tydeligt. F.eks ved amstafferne havde alle jakkesæt og habitter på. På nær en enkelt fyr som havde mere almindeligt tøj på i form af en stram tee og alm. jeans og han skilte sig altså ud fra mængden. Havde jeg derimod set en ved den del af rotterne jeg så, i fint tøj som en habit, havde vedkommende skilt sig ud.. Måske er det normen i DK, men du skal nok regne med der kommer nogle udenlandske udstillere der er vant til lidt anden dresscode end den danske casual-style.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 Som der er blevet nævnt så er Ebay - STEDET for top lækre "Suits":5up: Jeg har desværre ikke haft tid til at bestille (også fordi at jeg kun nåede at tabe 9 kg og ikke 16 som planlagt:oops:). Så jeg tager over i "min mors butik" = arbejdsplads... Der kan jeg nok også godt finde noget:vedikke:.. håber jeg på. Jeg synes faktisk at det sæt katrine har på ligner et sæt inwear har lanceret på et tidspunkt... er ret så sikker... men om det stadig er noget som man kan få fat på igennem dem ved jeg så ikke. Mht. til Ebay, så er det ved at være sidste chance for at bestille, så det kan nå at komme hjem inden WDS. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 Nej, det kommer ikke an på racen. Alle racer kan handles med stil, det er også bare et spørgsmål om tid inden en starter inden for rotterne :blink: Check billeder af udstillingshunde i US, der ligner rotte-handlere ikke røven af fjerde division. Jeg er med igen. Og jo pt er det jo normen hos visse racer at handleren møder i campinghabit. Jeg siger; desværre. I det mindste kunne udstillerne da sådan nogenlunde matche dommeren i påklædning, men sådan er det så ikke lige alle steder i en udstillingshal. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 Ja det er lidt forskelligt men synes aussiefolkene ihvertfald de fleste er temmelig pænt klædt på, og tja så synes jeg det kunne være tiltalende og få os til at se proffesionelle ud, ihvertfald lige indtil vi løber rundt i ringen Altså - jeg har overhovedet ikke skænket dress code til mig selv en tanke her op til WDS :stupid: Men tør da godt sige at jeg sikkert er den eneste i min race der ikke kommer helt pimpet op i jakkesæt så da! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 Jeg er med igen. Og jo pt er det jo normen hos visse racer at handleren møder i campinghabit. Jeg siger; desværre. I det mindste kunne udstillerne da sådan nogenlunde matche dommeren i påklædning, men sådan er det så ikke lige alle steder i en udstillingshal. Jeg er enig. -jeg gider ihvertfald heller ikke selv minimere mine (og hundens) chancer ved at komme og ligne en laps. En hundeudstilling er show, og skal der være show, så lad der være show.... (siger hende med pt. 10 forskellige suits i skabet ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 Nå ja... og bestiller man på e-bay, så skal man lige være opmærksom på, at nederdelen normalt skal lægges en 10 cm. op så man kan løbe i dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 Jeg er enig. -jeg gider ihvertfald heller ikke selv minimere mine (og hundens) chancer ved at komme og ligne en laps. En hundeudstilling er show, og skal der være show, så lad der være show.... (siger hende med pt. 10 forskellige suits i skabet ) Du har da så evig ret :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juni 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 Tak for tippet om ebay mange lækre ting :slem: Men hvorn er det ved uk str??? str. 1 hvad er det som om i danske str??? kan man se et skema over sån noget hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts