Gæst andreadot Skrevet Juni 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 Så har vi igen været på besøg ved vores kommende hvalp. Og hvalpene er bestemt ikke blevet mindre nuttede eller tykke siden sidst. Her er lige et par billeder. Åh ja og så er feltet skåret ned fra 5 til 3. Enten bliver det en af de røde eller den hvide der ligger på ryggen blandt andre hvalpe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 Hold da op :hjerte: Og hvalpen på det sidste billede, der var jeg da helt solgt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst andreadot Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 Ja jeg er også helt solgt. Heldigvis. Vi skulle egentligt have haft den hjem den 16, men førstevælgeren til hvalpenen kommer først den 23 for at være med i verdensudstillingen og han vil gerne vælge mellem de to røde og den som ligger på ryggen i mine arme. Så jeg må pænt vente... Jeg klare nok en uge. Men bare det at ikke vide hvilken en jeg skal have er næsten for meget af det gode. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 Ja jeg er også helt solgt. Heldigvis. Vi skulle egentligt have haft den hjem den 16, men førstevælgeren til hvalpenen kommer først den 23 for at være med i verdensudstillingen og han vil gerne vælge mellem de to røde og den som ligger på ryggen i mine arme. Så jeg må pænt vente... Jeg klare nok en uge. Men bare det at ikke vide hvilken en jeg skal have er næsten for meget af det gode. Uh, det bliver en lang, men sød ventetid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 Hold da op :hjerte: Og hvalpen på det sidste billede, der var jeg da helt solgt Jeg er helt enig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst andreadot Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 Åh ja. det må man sige. Sad lige og kiggede et gammelt album igennem. Fra mit første møde med staffen og indtil nu er der gået 10 år og 4 mdr. Man kan da ikke beskylde mig for at være hurtig.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 ej altså :hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2010 Nuttede, buttede små Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst charlottedk Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 hey ... ville lige hører hvor du du har fundet de hvalpe og om der er flere tilbage og muligvis pris ? håber du vil hjælpe mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst andreadot Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Så er jeg hjemme fra ferie. Jeg er ret sikker på at alle hvalpe er solgt. Jeg har stået på venteliste siden december. Prisen er på den gode side af 10000. De kommer fra Deestaff.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Nej nej nej nej!!!! Det måtte jeg ikke se :stupid: :stupid: Årrrrj man det er et helt år til det er mig der skal have sådan en basse :slem: NU er jeg ved at gå til!!! Det skal bliver 2011 sommer NU NU NU NU :hjerte: De er dejlige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst andreadot Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Ha ha. Og jeg syntes jeg har det hårdt..... og jeg får min hjem om 16 dage.... Hvor skal du have hvalp fra? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Åh, hvor ser de bare lækre ud. Jeg håber, at du poster en masse billeder, når du får din hvalp! Jeg synes den hvide er dejlig - men det er de røde nu også Tillykke med kommende hvalp. Og så håber jeg, at førstevælgeren ikke vælger den, du helst ville have haft Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Ha ha. Og jeg syntes jeg har det hårdt..... og jeg får min hjem om 16 dage.... Hvor skal du have hvalp fra? Hahah... Tja der er ikke tid til en hvalp lige nu alligevel.. Det skal jeg bare huske når jeg kigger på billederne :damn: Vi har ikke endeligt besluttet hvor den skal være fra. Har kig på en dansk tæve som ville være interessant at få hvalp fra og så har jeg også kigget lidt udenfor grænserne. Men det er som om det hele bliver lidt besværligt med den nye lov - så nu må vi se hvad det ender med:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Hahah... Tja der er ikke tid til en hvalp lige nu alligevel.. Det skal jeg bare huske når jeg kigger på billederne :damn: Vi har ikke endeligt besluttet hvor den skal være fra. Har kig på en dansk tæve som ville være interessant at få hvalp fra og så har jeg også kigget lidt udenfor grænserne. Men det er som om det hele bliver lidt besværligt med den nye lov - så nu må vi se hvad det ender med mmmja... der kan jo hurtigt komme flere racer på forbudslisten... SBT er da ikke på... endnu.. Jeg håber sørme, at folk snart får lettet r***** og giver lidt opbakning til dem, der kæmper for at få afskaffet den forbudsliste, --og andre urimeligheder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 mmmja... der kan jo hurtigt komme flere racer på forbudslisten... SBT er da ikke på... endnu.. Jeg håber sørme, at folk snart får lettet r***** og giver lidt opbakning til dem, der kæmper for at få afskaffet den forbudsliste, --og andre urimeligheder. Njar men hvis man tænker på de ignoranter der sidder og laver disse skønne hundelove er der god chance for den kommer på! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Årh hvor er de bare kære :hjerte:. Der er heldigvis ikke så længe til du kan få en af dem med dig hjem, men kan godt forstå ventetiden føles laaaaang . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts