Hop til indhold

Poste billeder?


Imba
 Share

Recommended Posts

Hej

 

jeg synes ikke jeg kan gennemskue hvordan det skal foregå, hvis jeg vil poste et billede herinde? Det ligger på min computer på skrivebordet, og synes at jeg har skrevet stien til det i kasser med IMG og /IMG, men når jeg ser preview er det kun stien der står. Mangler jeg noget før/efter stien måske? Nogen der kan kickstarte mig? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

jeg synes ikke jeg kan gennemskue hvordan det skal foregå, hvis jeg vil poste et billede herinde? Det ligger på min computer på skrivebordet, og synes at jeg har skrevet stien til det i kasser med IMG og /IMG, men når jeg ser preview er det kun stien der står. Mangler jeg noget før/efter stien måske? Nogen der kan kickstarte mig? :mrgreen:

 

De kasser med IMG bruges når det er et billede der ligger på nettet du vil vise herinde :)

 

Du skal inde under avanceret klikke på papirsklipsen i øverste menuline hvor du også finder font, størrelse mm. Derfra kan du uploade en fil fra din computer, men vær obs på størrelsen. Der står i boksen hvor stor filen må være :)

Link til indlæg
Del på andre sites

De kasser med IMG bruges når det er et billede der ligger på nettet du vil vise herinde :)

 

Du skal inde under avanceret klikke på papirsklipsen i øverste menuline hvor du også finder font, størrelse mm. Derfra kan du uploade en fil fra din computer, men vær obs på størrelsen. Der står i boksen hvor stor filen må være :)

 

Aaah, I see... Jeg havde ikke lige fanget den med, at de skulle vedhæftes. jeg kan dog ikke rigtig se, hvor der står størrelsesbegrænsninger? Er det måske derinde, hvor man uploader billederne fra?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Jeg bruger opload filer lidt længere nede på siden end feltet man skriver i :)

 

Det er nemt :-D

 

Man trykker gennemse, finder filerne og oploader tilsidst også har man billederne i indlægget :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger opload filer lidt længere nede på siden end feltet man skriver i :)

 

Det er nemt :-D

 

Man trykker gennemse, finder filerne og oploader tilsidst også har man billederne i indlægget :-D

 

Ja det kan man også. Det er det samme som at trykke på papirsklipsen :) Jeg scroller bare aldrig ned ad siden når jeg skriver, så papirsklipsen er nemmere :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
Jeg bruger opload filer lidt længere nede på siden end feltet man skriver i :)

 

Det er nemt :-D

 

Man trykker gennemse, finder filerne og oploader tilsidst også har man billederne i indlægget :-D

 

 

Den måde bruger jeg også.

 

Vidste slet ikke man kunne gøre det anderledes :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...