Hop til indhold

Hunde og pinde....


Splinten, mor og mig
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli
Jeg ved ikke om det er mig... men hunde har fra naturens side åbenbart en interesse i at gnave i pinde - så burde det ikke i al almindelighed være en situation som hunden/hundens krop burde kunne klare?? Jeg er selvfølgelig klar over at der er situationer hvor det desværre går galt, men som før nævnt så kan alt jo gå galt...

 

Dette er bare tankebobler uden nogen form for saglig argumentation:hmm:

 

I princippet jo... Og tror da bestemt også rigtig mange hunde kan styre at gnave i og løbe efter pinde, ligesom de kan styre at gnave i knogler osv.

 

Ved ikke om det er instinkt at hunde gnaver i pinde... Oprindeligt var det vel ikke nødvendigt, da de brugte deres tænder på at gnave i ben og knogler fra de dyr de havde nedlagt :vedikke: Og nogle hunde er bedøvende ligeglade med pinde... Så ved det ikke helt. Det er i hvertfald sundt for tænderne, når pindene altså ikke ødelægger tandkødet. ;-)

 

Men nogle hunde kan bare ikke styre det og tilsyneladende så er det ofte de samme hunde, som gang, på gang kommer galt afsted med pindene :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst mosgaard

Jeg må sige jeg er mest bange for mit liv, for min hunds højde passer præcis med mine knæhasser - og når han løber stærkt med en kæmpe gren han har fundet, er det tit bedst at løbe forbi mig, helt tæt på, hvilket til tider har mundet ud i at jeg nærmest slår flikflak for derefter at ligge kvast på jorden...

 

... hermed ikke ment at jeg ikke tager tråden seriøst, jeg lytter med, og tænker faktisk en hel del over alt det jeg får læst herinde. :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...