Hop til indhold

Et kamera kan virkelig få det bedste frem i hunden!


Adele
 Share

Recommended Posts

Er altså vild med ham sherlock :lun:

 

Og han er bare så smuk.. Der er et ungt par her på vores vej der har 2 styks, men de er slet ikke nær så flotte som ham.. :mrgreen:

 

Ih, tak :-D Synes jo også selv at han er lidt kønnere end de andre :engel:

 

HeHe, gode billeder, hvor ser han dog sød ud - dog også lidt ... humoristiske billeder - men rigtig gode :hjerte:

 

Mange tak :-D

 

super fotos... det skriger også bare sommer og varme :blink:

Tak! Varmt, det var det i hvert fald!

 

Hvilke kamera har du?:-D

 

Fede billeder!:5up:

 

Olympus E-420

 

Og tak :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

 

Olympus E-420

 

Og tak :-D

 

 

Guuud Adele, hvordan har du lært det med dit kamera?

 

Jeg har også et olympus, der hedder 520. De skulle være stort set ens.

 

Kan du ikke give mig et par fif? :mrgreen:

 

 

Jeg vil så gerne tage billeder på indstillingningerne S (action) og A (portræt), men jeg kan ikke finde ud af, hvad lukketid og blænde skal være. Hvis vi nu siger en sommerdag som nu med god belysning, er der så nogle retningslinjer, noget som man ikke går helt galt i byen med at bruge? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Guuud Adele, hvordan har du lært det med dit kamera?

 

Jeg har også et olympus, der hedder 520. De skulle være stort set ens.

 

Kan du ikke give mig et par fif? :mrgreen:

 

 

Jeg vil så gerne tage billeder på indstillingningerne S (action) og A (portræt), men jeg kan ikke finde ud af, hvad lukketid og blænde skal være. Hvis vi nu siger en sommerdag som nu med god belysning, er der så nogle retningslinjer, noget som man ikke går helt galt i byen med at bruge? :engel:

 

:oops: Altså, nu bruger jeg jo for det meste bare den der hedder portræt, og den der hedder sport...

Link til indlæg
Del på andre sites

:oops: Altså, nu bruger jeg jo for det meste bare den der hedder portræt, og den der hedder sport...

 

 

Er det rigtigt, du bare bruger sport (kræver den ikke yderligere indstillinger??). Det er jo bare super.:klap:

 

Undskyld, hvis jeg gentager... kan bare ikke tro det, jeg synes sådan jeg kæmper med det kamera, fordi det har så mange dumme indstillinger (mener faktisk det har flere indstillinger end mange andre spejlreflekskameraer).

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det rigtigt, du bare bruger sport (kræver den ikke yderligere indstillinger??). Det er jo bare super.:klap:

 

Undskyld, hvis jeg gentager... kan bare ikke tro det, jeg synes sådan jeg kæmper med det kamera, fordi det har så mange dumme indstillinger (mener faktisk det har flere indstillinger end mange andre spejlreflekskameraer).

 

Til mine naturbilleder plejer jeg at sætte den på blændeprioriteret (Tro det er den der hedder A :hmm:) Og så sætter jeg blændetallet så lavt som muligt.

Men til fart-billeder og lign. bruger jeg for det meste bare sports-indstillingerne :-D (og indstiller eventuelt lidt på iso, hvis det er nødvendigt).

 

Og tak for de søde ord :oops:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Til mine naturbilleder plejer jeg at sætte den på blændeprioriteret (Tro det er den der hedder A :hmm:) Og så sætter jeg blændetallet så lavt som muligt.

Men til fart-billeder og lign. bruger jeg for det meste bare sports-indstillingerne :-D (og indstiller eventuelt lidt på iso, hvis det er nødvendigt).

 

Og tak for de søde ord :oops:

 

Tusind tak, det må jeg ud og prøve i morgen. Dine billeder bliver altid så flotte,:5up: jeg har vist selv givet lidt op. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...