Hop til indhold

Lad mig præsentere:


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

ahahaha han lyder som Jasons tante :klap:Hun kan komme heelt op på et barbord uden problemer (og så er hun endda toy) og så synes hun selv hun er SÅ dygtig at vi andre ikke kan lade være at grine :slem:
Man skal aldrig grine..Så bliver de ved..Og man skal aldrig råbe, så falder de ned.. Så nu lader jeg som om jeg ikke ser det, og de bliver ved :confused:
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 66
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Stinnemus
Man skal aldrig grine..Så bliver de ved..Og man skal aldrig råbe, så falder de ned.. Så nu lader jeg som om jeg ikke ser det, og de bliver ved :confused:

 

Kald på dem - så skal du bare være klar til at gribe! :blink:

 

Jeg synes nu den er svær den med ikke at grine - har nu engang en hund der synes at målet i livet er at få mennesker til at give ham positiv opmærksomhed .--- og leger man Fransk Klovn, ja så FÅR man den opmærksomhed!:klap:

 

En pudel fra min opdrætter kan med lethed balancere på skellet mellem at være bundulydig og at være hysterisk morsom på en sådan måde at man næsten ikke kan holde masken når man skal kalde dem til orden igen :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kald på dem - så skal du bare være klar til at gribe! :blink:

 

Jeg synes nu den er svær den med ikke at grine - har nu engang en hund der synes at målet i livet er at få mennesker til at give ham positiv opmærksomhed .--- og leger man Fransk Klovn, ja så FÅR man den opmærksomhed!:klap:

 

En pudel fra min opdrætter kan med lethed balancere på skellet mellem at være bundulydig og at være hysterisk morsom på en sådan måde at man næsten ikke kan holde masken når man skal kalde dem til orden igen :stupid:

Jeg tror det er en revoloution..Inden vi får set os om er det gået helt galt :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Jeg tror det er en revoloution..Inden vi får set os om er det gået helt galt :mrgreen:

yikes! De prøver at overtage verdensherredømmet! Spisebordet er bare første skridt på vejen - inden vi har set os om er Jylland faldet under små hundepoters magt!:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

yikes! De prøver at overtage verdensherredømmet! Spisebordet er bare første skridt på vejen - inden vi har set os om er Jylland faldet under små hundepoters magt!:shock:
Præcis!! Inden vi ser os om vader vi rundt i tyggeben og pivedyr :shock: Det er allerede sket her. Jeg rydder op flere gange dagligt efter hundene, laver mad og serverer den for dem.Giver dem fred mens de spiser..jeg tigger ALDRIG.. og når jeg så skal have noget at spise, så sidder de alleammen og æder min mad med øjnene :shock: Jeg passer ogp lejer dem..Og hvad er takken?? igår sprang Pandora op og bed sig fast i mit pandehår :shock: så nu har jeg kun lidt strit..

og hvad med i morges?? jeg havde sat kosten udenfor døren og så væltede den ned i hovedet på Lexus så han lgnede en der var ved at besvime og dinglede rundt..Så får JEG dårlig samvittighed..Han kunne sq da have lade være med at vælte den :mrgreen: Eller når de åbner køkkenskabslågerne og ser helt udsultede ud..fordi de aldrig får lækkerier :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Velkommen til verden! Stemmer i, vildt kær ko din løve har født :lun:

åh jeg må altså være enig med nogle helt andre her - det er den smukke heartbeatvaps der har mig i svime :genert: og den hvide er også superlækker.. Den koplettede er for tjah spraglet for mig :genert:

 

men det skal nok vise sig at når jeg får en löwchen er den enten koplettet eller sort med en masse sølv(de to farver jeg ikke synes er al for smukke på en löwchen :genert:) fordi det var dén der passede bedst til mig :engel:

 

 

nå indtil videre vil jeg nøjes med at sukke og kigge :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

åh jeg må altså være enig med nogle helt andre her - det er den smukke heartbeatvaps der har mig i svime :genert: og den hvide er også superlækker.. Den koplettede er for tjah spraglet for mig :genert:

 

men det skal nok vise sig at når jeg får en löwchen er den enten koplettet eller sort med en masse sølv(de to farver jeg ikke synes er al for smukke på en löwchen :genert:) fordi det var dén der passede bedst til mig :engel:

 

 

nå indtil videre vil jeg nøjes med at sukke og kigge :lun:

Jeg elsker de sort/sølv..de er symetriske i farverne :mrgreen: og man kan ikke se snavsen på dem..Heller ikke når sølvpudler tisser dem i hovedet :shock:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Jeg elsker de sort/sølv..de er symetriske i farverne :mrgreen: og man kan ikke se snavsen på dem..Heller ikke når sølvpudler tisser dem i hovedet :shock:

Tænk - DÈT kender jeg ikke noget til!?! Hvad hentyder du til her???:shock::shock::shock::genert:

 

Kan godt lide det sorte - synes bare det sølv er meeeeget mørkt :genert:Er jo vandt til at sølv skal være så lyst som muligt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja de kommer jo fra en god opdrætter med velopdragenhed i højsædet :oops::mrgreen::shock:

 

JA vi glæder os til de kommer..De stakler trænger helt sikkert til lidt ferie :mrgreen:

 

Det lyder godt - Oskar trænger også til at blive kørt godt træt, og Luffe trænger til ferie, hvor Oskar mosler og irriterer nogle andre. Han er stadig en damp-hund, men kun 80 % af, hvad han var for et år siden. Jeg glæder mig til, at han bliver voksen, rolig og velopdragen :mrgreen:

- De glæder sig begge to til ferie i løveland :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for at vi måtte besøge dig i søndags (Janni) :-)

(Det er Marie Louise der skriver)

 

Jeg stemmer lige i, med det der med farverne.. Jeg havde nærmest bestemt mig for hvilke farver, som jeg syntes var mest pænt på en løve, inden jeg kom ned og besøgte Lions of Denmark-kennelen..

 

Men hvis man spørger mig om hvilken farve, som jeg synes, der er mest flot nu, hvor jeg har set dem alle i virkeligheden, så aner jeg det virkelig ikke:shock::shock::shock:

For de var bare alle så flotte på hver sin måde..! Ombestemte mig hvert eneste øjeblik..

Så jeg kan nu slet ikke gå efter farver.. Jeg skal bare have en dejlig løwchen! :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for at vi måtte besøge dig i søndags (Janni) :-)

(Det er Marie Louise der skriver)

 

Jeg stemmer lige i, med det der med farverne.. Jeg havde nærmest bestemt mig for hvilke farver, som jeg syntes var mest pænt på en løve, inden jeg kom ned og besøgte Lions of Denmark-kennelen..

 

Men hvis man spørger mig om hvilken farve, som jeg synes, der er mest flot nu, hvor jeg har set dem alle i virkeligheden, så aner jeg det virkelig ikke:shock::shock::shock:

For de var bare alle så flotte på hver sin måde..! Ombestemte mig hvert eneste øjeblik..

Så jeg kan nu slet ikke gå efter farver.. Jeg skal bare have en dejlig løwchen! :-)

Velkommen :mrgreen:

 

Ja jeg siger det jo hele tiden..Man skal ikke møde for mange løver så er man lost :slem:

I må da bare have en af hver farve :hmm::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil jeg da helt klart foreslå for Mads! -Tror ikke helt at han deler samme tankegang.. ;-)

 

Hvad med det næste kuld hvalpe, som gerne skulle fødes lige om snart.. Er de ved at være på vej? :-D

Ja jeg tror de kommer her i weekenden..Selvom jeg håber hun venter til næste uge..Onsdag ville passe godt :mrgreen:

 

Jeg har sendt dig en PB

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt
Jeg kigger lige på det..Jeg skal kun til Grenå og udstille i juli:mrgreen:

Gider du lige? jeg har boet på 30 m2 med 4 hunde, 6 børn og 2 voksne... i et år..Det var dengang ungerne lærte at rydde op efter sig selv :mrgreen: bare skoene stod lidt skævt følted som om en bombe var faldet..:slem:

 

Wauuuv. Jeg er imponeret! Det tror jeg godt nok ikke jeg ville have overlevet. Jeg tager hatten af!

 

Men måske skulle jeg alligevel prøve det. Mine unger kunne godt trænge til at lære at rydde lidt op:ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt
Ja jeg tror de kommer her i weekenden..Selvom jeg håber hun venter til næste uge..Onsdag ville passe godt :mrgreen:

 

Jeg har sendt dig en PB

 

Jeg håber på søndag eller mandag:blink:

 

Bare ikke lige når Heika og Zorro skal til dyrlægetjek!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...