Hop til indhold

Lad mig præsentere:


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 66
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Gucci
Tak :mrgreen:

 

Jeg kan ikke lide de koplettede :megaked:Men hvis man lader være med at kigge på farven så bliver den skide god

 

Pjaaat med dig ;-)

 

Kopletter er det bedste :klap:

 

Men dejligt at hvalpen lover godt :-D:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

smuuukke :lun:

 

Hvad farver bliver de som voksne? synes ofte de löwchen får heeelt andre farver når de er voksne end som hvalpe - de lyse bliver mørke og omvendt :hmm:

 

sidste pige er absolut yyyyyndig med de hvide fusser :lun::lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
smuuukke :lun:

 

Hvad farver bliver de som voksne? synes ofte de löwchen får heeelt andre farver når de er voksne end som hvalpe - de lyse bliver mørke og omvendt :hmm:

 

sidste pige er absolut yyyyyndig med de hvide fusser :lun::lun::lun:

 

Ja hvad med farverne Kennel Löwchen..Har du et bud herpå?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix

Hvor er de altså bare fine :hjerte:.

 

Tillykke med dem.

 

Jeg har først fået kendskab til racen efter jeg er begyndt at færdes herinde og synes det virker som en rigtig skøn lille hund :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hvad med farverne Kennel Löwchen..Har du et bud herpå?
Ja da :mrgreen:

Den første bliver helt hvid (han er lemon parti nu)

Nr 2 bliver sortbroget :mrgreen:

Nr 3 kommer til at ligne sin far, Heartbeat, på en prik..

Jeg er meget tilfreds med det kuld..

Det er første del af min avlsplan der er fuldbyrdet.. og beviset for mig på at Terry var et superbt valg at gøre dengang..

De 3 små her er fjerde generation jeg har.. Forhåbentlig bliver deres temprament som de 3 tidligere generationer.. Typemæssigt bliver de som de 3 tidligere generationer.. Gode brede muskuløse hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de altså bare fine :hjerte:.

 

Tillykke med dem.

 

Jeg har først fået kendskab til racen efter jeg er begyndt at færdes herinde og synes det virker som en rigtig skøn lille hund :-D.

Tark :mrgreen:

 

Der er rigtig mange der har fået øje på dem efter de er begyndt at komme her..Dejligt, for det er en vidunderlig hund som tit bliver fravalgt pga klipningen..Synd!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Ja da :mrgreen:

Den første bliver helt hvid (han er lemon parti nu)

Nr 2 bliver sortbroget :mrgreen:

Nr 3 kommer til at ligne sin far, Heartbeat, på en prik..

Jeg er meget tilfreds med det kuld..

Det er første del af min avlsplan der er fuldbyrdet.. og beviset for mig på at Terry var et superbt valg at gøre dengang..

De 3 små her er fjerde generation jeg har.. Forhåbentlig bliver deres temprament som de 3 tidligere generationer.. Typemæssigt bliver de som de 3 tidligere generationer.. Gode brede muskuløse hunde.

 

Åhhhh Heartbeat:hjerte::hjerte::hjerte: Han er sååå skøn!!

Har du fået dem afsat?? Jøsses jeg kunne godt nuppe hende med også!!

(meeeen tror jeg får lidt problemer på hjemmefronten så :shock:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Ja det trro jeg næsten :mrgreen: Men jeg får et kuld til om 10 dage..Jeg tror der er 4-5 stykker i hende

 

 

Haha - det er en lille Heartbeat jeg ønsker mig:lun: Jeg må blive skrevet på listen! Vi er nok klar igen om en 5-6 år..haha:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Jeg skriver mig på listen til en lille heartbeat :hjerte: Gud hvor er han dog smuk!

 

Du må gerne komme før mig i køen - jeg kan ikke få endnu én før om et par år eller 5:slem: Haha

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Du må gerne komme før mig i køen - jeg kan ikke få endnu én før om et par år eller 5:slem: Haha

arh men der går et par år endnu før jeg har råd (er på elevløn pt):lol: Men er 99,9 % sikker på at jeg skal have en löwchen (ellers skal det være en sølv toy fra min nuværende opdrætters nye tæve):hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
arh men der går et par år endnu før jeg har råd (er på elevløn pt):lol: Men er 99,9 % sikker på at jeg skal have en löwchen (ellers skal det være en sølv toy fra min nuværende opdrætters nye tæve):hmm:

 

hmm.. så må vi jo lige finde ud af det :engel: Jeg skal i hvert fald helt sikkert have en heartbeat-farvet næste gang. Det er en fantastisk farve!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...