Gæst Chili Con Caia Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Jeg er på udkig efter en taske til Chili, når hende og jeg skal med bus når vi skal til træning. Meeen, jeg har overhovedet ikke forstand på hvad der er skidt og hvad der er godt. Jeg er i gang med at søge lidt på nettet, for at se hvad der er af udvalg, men gode råd, links og inputs modtages med kyshånd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 hvor stor er hun og hvad vejer hun? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 hvor stor er hun og hvad vejer hun? Puha, jeg har ikke lige målt længden på hende - Men hun vejer omkring 7-7,5 kg. Har lige prøvet at måle hende, lidt svært, når hun snork bobler. men hvis man tager hendes hoved med, er hun omkring 52 cm. lang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 ville denne type være god? AltTilHundOgKat. Transporttasker. Bæretasker til hund og kat Alle Tasker/Transporttasker/28873 Deluxe transporttaske i farven brun/beige. mål 52x32x31 cm./&showitem=7433 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 ville denne type være god? AltTilHundOgKat. Transporttasker. Bæretasker til hund og kat Alle Tasker/Transporttasker/28873 Deluxe transporttaske i farven brun/beige. mål 52x32x31 cm./&showitem=7433 Personligt er jeg mere til de tasker man kan hænge på skulderen og som er smallere i det. Den du linker til vil være ubehagelig at bære ret mange meter - ja i hvert fald for mig - pga dens firkantede fason. Min gamle Cairn sad i en hundetaske der lignede en dametaske - ok pæn og praktisk. Den tror jeg muligvis stadig jeg har liggende et sted faktisk :hmm: hvis det skulle have interesse kunne den sælges rimeligt billigt. Noget jeg lagde vægt på var, at tasken havde en stiv bund så den ikke klappede sammen om hunden når jeg havde den på skulderen og at der var lommer til andre ting udenpå. Praktisk til godbidder, klikker, hømhøm poser osv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Så kom Chilis taske i går. Jeg har købt en virkelig lækker en, som minder om en lille hule. Den er overraskende pæn. Hundetaske - Sac Promenade Var noget spændt på om Chili ville affinde sig med at være i den. Jeg valgte at sætte den på gulvet, og lade hende gå rundt og se den an. Dernæst havde jeg et par lækre godbidder i hånden, som jeg lagde op i tasken. Hun hoppede selv op i tasken. Jeg roste og hun fik guf. Dernæst hægtede jeg hendes halsbånd fast i den lille ekstra lås der sidder i tasken, og tog hende op på skulderen.. Ingen klager fra hende. Hun sad med hovedet ude, og kiggede rundt, og var slet slet ikke bange eller stædig. Hun hyggede sig virkelig... Jeg gik lidt rundt med hende inde i lejligheden, imens hun fik godbidder og en masse ros. Efter vores lille gå tur, satte jeg hende ned på gulvet, og så kunne hun ellers vælge om hun ville hoppe ud, eller blive. Tænk sig, hun blev liggende i den, og puttede bare :banan: Det havde jeg sku ikke regnet med. Igen overrasker min lille prut mig.:hjerte: Jeg har aftalt at en veninde og jeg skal i skovbrynet i næste uge med vufferne - Skal jo afprøve tasken med Chili. Tog turen er kun på 12 min. og hun har ingen problemer med at være i toget, dog har hun aldrig siddet i en taske - Så det bliver spændende at se om hun synes det er ok at være i tasken imens.. Men pt. ser det ud til at det kommer til at gå godt, nu glæder jeg mig bare endnu mere til at vi skal afsted på tricks holdet... Weee.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts