Hop til indhold

Louie skal i narkose i morgen


Lille Louie
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha
Hvad er det der er godt spottet? Jeg er forvirret - ikke så meget detektiv over mig i dag.

 

Bl.a. spotter du at kendte(?) har hunde.... mindes også en anden gang med noget med paparazzi...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt at høre at det gik så godt, så nu krydser vi fingre for blodprøverne :x:

 

Jeg har også været hos dem med Baldur og her fik vi en lige så fin behandling, og jeg var med under hele behandlingen imens han var i bedøvelse. Selv hans røgten var jeg med til, men det er vist ikke normalt, men på trods af bedøvelse, så nægtede Baldur at slappe af medmindre jeg var i rummet, så jeg var med inde og holde ham.

 

De er så bare så søde der :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, han har ikke ræveskab :cry:

 

Ja, det virkelig lidt mærkeligt at jeg er ked over det, men det ville bare have været så rart med noget håndgribeligt.

 

Jeg aftalte med dyrlægen at vi fortsætter med antibiotika-kuren, det kløestillinde og øredråberne og så ser vi, hvordan han har det derefter..

 

Kan næsten ikke overskue at skulle ud i alt sådan noget allergi-udelukkelsesmetode.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...