Hop til indhold

Markus-Mühle


bellas mor
 Share

Recommended Posts

Alle mine hunde er jagthunde - hvor racen er kendt for at blive stresset i forskellige situationer.

 

Jeg ville IKKE undvære MM Rawfood bare fordi der er majs i. Ingen af mine hunde er stressede - da jeg mener at stress er et trænings spørgsmål.

Jeg startede op på foderet fordi mine ene beagle havde ekstremt dårlig mave og aldrig har han fungeret bedre end han gør i dag. I øvrigt så linker petfoods til den artikel på min hjemmeside hvori jeg beskriver hvordan Oscar er blevet kureret for sin dårlige mave - det har sommetider udløst lidt ekstra gratis foder fordi de har fået lov at bringe den artikel :-)

 

og det er denne type af dem?

Markus-Mühle Hundefutter günstig bei zooplus: Markus-Mühle NaturNahfutter

 

eller hvad?

 

synes det er vildt forvirrende med tre typer, som alle kaldes noget med MM, men på div salgssider har hvert sit navn og de to af dem ikke har et navn indeholdende MM :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ih, hvor jeg ærgrer mig gul og grøn lige nu. Har så 15 kg. uåbnet MM, hvis nogen er interesseret i at købe? :mrgreen:

 

Hvorfor fungerer majs som en stressforstærker? Det er jo ikke just særlig godt...jeg troede bare majs var dårligt, fordi det ikke blev optaget af systemet og ryger ud fuldstændig ufordøjet i den anden ende. Har du nogen links eller noget til det med majs og stress?

 

Jeg syntes bestemt ikke du skal sælge foderet - prøv det af - måske bliver du positiv overrasket - det blev jeg selv :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maria T
og det er denne type af dem?

Markus-Mühle Hundefutter günstig bei zooplus: Markus-Mühle NaturNahfutter

 

eller hvad?

 

synes det er vildt forvirrende med tre typer, som alle kaldes noget med MM, men på div salgssider har hvert sit navn og de to af dem ikke har et navn indeholdende MM :vedikke:

 

På MMs hjemmeside er der kun nævnt den ene type, så noget tyder på, at de to andre typer måske slet ikke er MM... sikke et detektivarbejde altså!

Link til indlæg
Del på andre sites

og det er denne type af dem?

Markus-Mühle Hundefutter günstig bei zooplus: Markus-Mühle NaturNahfutter

 

eller hvad?

 

synes det er vildt forvirrende med tre typer, som alle kaldes noget med MM, men på div salgssider har hvert sit navn og de to af dem ikke har et navn indeholdende MM :vedikke:

 

Ja det er den. Markus Mühle Rawfood

Den anden hedder Luposan sensitive sport

Den tredje hedder Canis Naturel

 

alle 3 typer foder bliver lavet i Tyskland af den producent som hedder Markus Mühle

Link til indlæg
Del på andre sites

ja det er ikke just gjort nemt for folket...

 

zooplus har tre varianter - men kun den ene kalder de Markus-Mühle...

Markus-Mühle Hundefutter günstig bei zooplus: Markus-Mühle NaturNahfutter

 

De to andre kalder de jo bare

Canis Natural

Canis Natural Hundefutter günstig bei zooplus

 

og Luposan

Luposan Hundefutter günstig bei zooplus

 

vildt mærkeligt når de to sidste så også bliver nævnt som MM her i tråden :vedikke: så kan man rigtig bliver forvirret :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er den. Markus Mühle Rawfood

Den anden hedder Luposan sensitive sport

Den tredje hedder Canis Naturel

 

alle 3 typer foder bliver lavet i Tyskland af den producent som hedder Markus Mühle

 

 

tak - så prøver jeg altså den variant - om ikke andet må jeg jo skifte hunden over på andet foder hvis ikke det passer damen :lol:

men har nu hørt flere og flere tale både for og imod - så det er sikkert et foder som man kun bliver "klog på", ved at prøve selv :vedikke::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

tak - så prøver jeg altså den variant - om ikke andet må jeg jo skifte hunden over på andet foder hvis ikke det passer damen :lol:

men har nu hørt flere og flere tale både for og imod - så det er sikkert et foder som man kun bliver "klog på", ved at prøve selv :vedikke::lol:

 

Jeg ved godt at ikke alle hunde kan lide det - men sådan er det jo med alle typer foder.

 

Mine hunde elsker det og foretrækker det frem for noget andet - desuden har ingen af dem haft maveproblemer siden de kom over på det foder - som skrevet tidligere så skifter jeg mellem dem fra gang til gang - lige nu er det canis naturel de får:-)

 

du kunne prøve en mindre pose - de fås med 5 kg i

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maria T
Ifølge nedenstående danske side er alle 3 produkter fra samme fabrik

 

Kvalitetsfoder til hunde og katte - HUNDEFODER

 

Ja, jeg har været derinde, og det undrer mig, at de to andre produkter ikke står på Markus Mühles hjemmeside, da i hvert fald det ene ser væsentlig bedre ud end det almindelig MM-produkt og dermed skulle være noget, man var stolt af...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
tak - så prøver jeg altså den variant - om ikke andet må jeg jo skifte hunden over på andet foder hvis ikke det passer damen :lol:

men har nu hørt flere og flere tale både for og imod - så det er sikkert et foder som man kun bliver "klog på", ved at prøve selv :vedikke::lol:

Jeg synes også det er en ren jungle. Og nogle gange er det vist bare bedre at man ikke tjekker ingredienslisten :mrgreen: Jeg synes egentlig kun at jeg har hørt godt om MM herinde, bortset fra sure opstød, men det er jo ikke den værste bivirkning i forhold til så meget andet.

 

De 15 kg. skal spises, hvis han kan lide det. Og så må vi tage den derfra.

Link til indlæg
Del på andre sites

My point exactly! Her er der kun en enkelt type - Ina, er du sikker på, at de to andre varianter rent faktisk ER Markus Mühle-produkter?!

 

 

Ja det er jeg fuldstændig sikker på - for jeg bruger alle 3 varianter til mine hunde:5up:

 

Men det har du selvfølgelig kun mit ord for!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maria T
Jeg synes også det er en ren jungle. Og nogle gange er det vist bare bedre at man ikke tjekker ingredienslisten :mrgreen: Jeg synes egentlig kun at jeg har hørt godt om MM herinde, bortset fra sure opstød, men det er jo ikke den værste bivirkning i forhold til så meget andet.

 

De 15 kg. skal spises, hvis han kan lide det. Og så må vi tage den derfra.

 

Jeg håber, ikke det er mig, du mener, der er kommet med sure opstød?! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...