Hop til indhold

Bedste løbetidsbukser...?

Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Ved godt at rigtig mange herinde er imod dem, og jeg er sådan set heller ikke særlig glad for dem.

Men alternativet er, at Kaia skal tilbringe det meste af de næste 3 uger i gangen, da jeg har en ultra sart kæreste.

Han kaster simpelthen op når han ser blod :stupid:

Så for husfredens skyld, så skal vi have fundet nogle gode bukser til Kaia, som hun kan have på de timer om aftenen manden er hjemme og når vi skal sove (hun sover jo i sengen :lun:)

Resten af tiden vasker jeg bare gulv, så ser han det jo ikke, min sarte halvdel ;-)

Har kik på dem her:

Marina løbetidsbuks

Løbetidsbukser - Lilla m. Dot

Løbetidsbukser

http://www.*******.dk/pleje-46/loebetidsbukser-63/jolly-loebetidsbukser-til-hunde-4550.html

Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies

Lillevus luksus løbetidstrusse i blødt sort fleece

De behøver under ingen omstændigheder være pyntet med alt muligt, men synes bare de ser ud til at være mere behagelige end dem med velkro - Og det er det vigtigste.

De skal sidde ordentligt, ikke skarve nogen steder, og hun skal have bevægelsesfrihed - Om de så er pink, er ligegyldigt, bare hun kan leve med at have dem på og de ikke genere mere end nødvendigt.....

Hvad synes i, når nu det absolut skal være?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna

Med en hanhund i huset har jeg absolut ingen erfaring :lol:

Men hvis jeg skulle have nogen, ville jeg nok tage ud og kigge lidt på markedet, "mærke" på dem, så man kan få en bedre ide om elastikken fx er for stram, for smal eller om halehullet er for lille osv..

held og lykke med jagten! :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Overvejer selv løbetidsbukser til grissebassen herhjemme, så jeg følger pænt med her.

Har ingen mening om sagen dog, ANER simpelthen ikke hvad jeg skal kigge efter - ja, udover et tilstrækkeligt stort halehul som er nemt at komme i, for Gatoren er hale-kilden så det må gerne gå nemt med at få den ind :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg tror også man er nødt til at skal ud og mærke og se dem. Vi købte nogle ved dyrelægen, og de skavede simpelthen akira så voldsomt at hun fik et åbent kødsår:megaked: og de var beregnet til en schæfer og den størrelse hunde, og Akira er altså mindre. Siden har hun ikke haft nogle på, men vil også selv gerne have et par nye, da hun ikke er den bedste til at gøre sig ren og også sover i sengen. Men indtil videre har jeg ikke set andre slags i butikkerne heroppe end dem de har ved dyrelægen :cry:

Det er forresten det 3 par du har linket, som skavede Akira.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg tror også man er nødt til at skal ud og mærke og se dem. Vi købte nogle ved dyrelægen, og de skavede simpelthen akira så voldsomt at hun fik et åbent kødsår:megaked: og de var beregnet til en schæfer og den størrelse hunde, og Akira er altså mindre. Siden har hun ikke haft nogle på, men vil også selv gerne have et par nye, da hun ikke er den bedste til at gøre sig ren og også sover i sengen. Men indtil videre har jeg ikke set andre slags i butikkerne heroppe end dem de har ved dyrelægen :cry:

Det er forresten det 3 par du har linket, som skavede Akira.

Du kan bestille over nettet :engel:

Kan kun anbefale dem fra Hurtta :5up:Og så er der jo 14 dages returret hvis de ikke passer til hende :blink: Men du skal så nok bare prøve dem på FØR løbetid :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Det der med at tage ud og røre er lidt svært.... Dyrlæger og butikker i området sælger kun dem i nylon med velkro lukning og de er bestemt ikke behagelige.

Og der er heller ikke meget plads til halen... Men de bliver da trods alt hvor de skal.

Men vil da i hvertfald holde mig fra nr. 3....

Er der elastik i dem fra Hurtta? Trunten er jo temmelig smidig, så hun skal have lidt (meget) bevægelsesfrihed før at de er behagelige at have på ;-)

Redigeret af Miss_menelli
Staveplade ønskes......
Link til indlæg
Del på andre sites

jeg følger med, jeg heller ikke meget for løbetidsbukser

men når den lille engang går i løbetid bliver hun nød til at havde et par når vi er på besøg nogle steder.

dem fra smileydog ville jeg ikke vælge

fik dem engang tilbudt men de virkede ikke specielt behagelige :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan bestille over nettet :engel:

Kan kun anbefale dem fra Hurtta :5up:Og så er der jo 14 dages returret hvis de ikke passer til hende :blink: Men du skal så nok bare prøve dem på FØR løbetid :blink:

Ja, jeg ved det.. har bare ikke fået det gjort pga mål osv. Og tænkte at det ville være rart hvs man kunne se og røre andre slags.

Selvfølgelig :mrgreen:

Menelli: Ja, hold dig laaaaangt væk fra dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe

Jeg synes par nr 1 - ser ud til at kunne sidde godt fast, uden at være stive i det..:hmm:

Jeg skal selv have anskaffet et par til bette trolden, så jeg følger lige med på sidelinjen

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MissLuna

jeg kigger lige med her... Jeg har aldrig haft en tæve før, så ved nada om løbetidstrusser og om det er nødvendig... Men der går nok også noget tid endnu før jeg behøver vide noget...

Link til indlæg
Del på andre sites

Smilla har dem fra lillevus (syet efter specialmål så det er en lidt hamper pris. (200 kr cirka) Men så sidder de også godt). Jeg har så selv tegnet dem af efterfølgende og har (med lidt hjælp i starten) syet 5 par magen til selv.:klap:

Eneste minus er at jeg synes de er lidt varme, specielt når hun (når hun bløder mest) skal have dem på om natten i sengen.

Jeg synes H&M børne-underbukser (hvor man lige klipper et hul til halen og evt syer dem lidt ind foran på maven) er næsten lige så gode. De er lette og ikke særlig varme og så gider jeg ikke putte bind i men skifter dem bare, da jeg har en hel masse af dem.

Jeg kender ikke de andre du linker til.

Smilla har haft 2 løbetider og jeg synes hun er blevet bedre til at holde sig ren (ved ikke om det fortsætter sådan, så løbetidsbukser på et tidspunkt bliver nærmest helt unødvendige).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Smilla har dem fra lillevus (syet efter specialmål så det er en lidt hamper pris. (200 kr cirka) Men så sidder de også godt). Jeg har så selv tegnet dem af efterfølgende og har (med lidt hjælp i starten) syet 5 par magen til selv.:klap:

Eneste minus er at jeg synes de er lidt varme, specielt når hun (når hun bløder mest) skal have dem på om natten i sengen.

Jeg synes H&M børne-underbukser (hvor man lige klipper et hul til halen og evt syer dem lidt ind foran på maven) er næsten lige så gode. De er lette og ikke særlig varme og så gider jeg ikke putte bind i men skifter dem bare, da jeg har en hel masse af dem.

Jeg kender ikke de andre du linker til.

Smilla har haft 2 løbetider og jeg synes hun er blevet bedre til at holde sig ren (ved ikke om det fortsætter sådan, så løbetidsbukser på et tidspunkt bliver nærmest helt unødvendige).

Det er også dem der tiltaler mig mest...

Når hun endelig skal have tøj på, så kan det lige så godt være i ordentlig kvalitet.

Men er lidt nervøs for at de bliver for varme for hende - Hun har dem jo netop oftest på om natten :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Ok.... Så er udvalget skåret ned til to stk.

Hjælp med at vælge :mrgreen:

Køb Løbetidstrusser Lavendel m. hvid Polka Dot - Tilbud: 99,00,-

Er selv mest til de sidste.... Tror jeg.... :vedikke:

Beskrivelse af de sidste (må ikke linke til hjemmesiden?):

• Skønt blødt bomuldsstof mod huden
  • Elastik i taljen
  • Trykknapper bagpå
  • Plads til løbetidsbind eller trusseindlæg, som evt. kan lægges under stofindlægget
  • Elastik sele til at sætte foran på brystet for at holde bukserne på plads. Elastikket sidder på to blå knapper på buksen, og kan let knappes af hvis man ikke ønsker at anvende elastikken.
  • Sødt og sejt tryk bagpå, som vist på billedet
  • Kan maskinvaskes ved 40 grader

Link til indlæg
Del på andre sites

• Elastik i taljen
  • Trykknapper bagpå
  • Plads til løbetidsbind eller trusseindlæg, som evt. kan lægges under stofindlægget
  • Elastik sele til at sætte foran på brystet for at holde bukserne på plads. Elastikket sidder på to blå knapper på buksen, og kan let knappes af hvis man ikke ønsker at anvende elastikken.

jeg har bestemt mig for at bestille et par som de sidste til Zita ;)

de andre er jeg som sagt ikke meget for fordi jeg syntes stoffet er stift og det ikke er elastik i taljen.

Link til indlæg
Del på andre sites

• Elastik i taljen
  • Trykknapper bagpå

Hov, de første har jeg da også. :blink: Dem kan jeg ikke anbefale. Pasformen er ikke god (de sidder ikke højt nok oppe på rumpen/ ryggen - så de glider ned. Jeg prøvede om de hjalp med nummeret større (så jeg har faktisk 2 par) men det hjalp ikke ret meget.

Desuden løber farven ud i det hvide (jeg har dem i rød/hvid).

Og ja, stoffet er stift. Så jeg ville afgjort købe de andre du har kig på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
jeg har bestemt mig for at bestille et par som de sidste til Zita ;)

de andre er jeg som sagt ikke meget for fordi jeg syntes stoffet er stift og det ikke er elastik i taljen.

Hov, de første har jeg da også. :blink: Dem kan jeg ikke anbefale. Pasformen er ikke god (de sidder ikke højt nok oppe på rumpen/ ryggen - så de glider ned. Jeg prøvede om de hjalp med nummeret større (så jeg har faktisk 2 par) men det hjalp ikke ret meget.

Desuden løber farven ud i det hvide (jeg har dem i rød/hvid).

Og ja, stoffet er stift. Så jeg ville afgjort købe de andre du har kig på.

Jamen så bliver det da helt sikkert det sidste par.

Kom også lige i tanke om, at min lokale dyrehandler forhandler det sidste par, så det er jo dejlig nemt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 9 months later...