Hop til indhold

Der er da ikke noget at sige til at folk bliver forvirrede...


Lonny
 Share

Recommended Posts

Når diverse hjemmesider lige pludselig mener de skal fortolke loven for den almindelige dansker, og så ikke engang tjekker op på fakta først :roll:

 

Det er da slemt nok uden at de også behøver at opdigte at alle listehunde samt blandingshunde der ligner dem skal neutraliseres...

 

Gipote.dk - racehunde / hunde til salg - hvalpe til salg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når det så er sagt, så undrer jeg mig faktisk over at der ikke er kommet krav om neutralisering? Det havde jeg hele tiden troet ville komme..

 

Det mente ikke det var nødvendigt (heldigvis) idet at hvalpene jo ikke måtte sælges, men derimod skulle aflives, så det gav ligesom sig selv...

 

Det er jo også et spørgsmål om hvor mange ting og udgifter man kan pålægge folk, og jeg vil tro at det er den dybere grund til at det ikke blev vedtaget

Link til indlæg
Del på andre sites

Det mente ikke det var nødvendigt (heldigvis) idet at hvalpene jo ikke måtte sælges, men derimod skulle aflives, så det gav ligesom sig selv...

 

Det er jo også et spørgsmål om hvor mange ting og udgifter man kan pålægge folk, og jeg vil tro at det er den dybere grund til at det ikke blev vedtaget

 

Det har du nok ret i..

 

Det er også bare fordi jeg længe har ønsket at alle tavleløse MH ville blive neutraliserede.. DET tror jeg ville have en gavnlig effekt..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har du nok ret i..

 

Det er også bare fordi jeg længe har ønsket at alle tavleløse MH ville blive neutraliserede.. DET tror jeg ville have en gavnlig effekt..

 

Jeg kan sagtens forstå hvad du mener, og i nogen tilfælde vil det nok også være det mest rigtige at gøre, men nu er jeg imod at neutralisere bare for at gøre det, så INGEN skulle have forsøgt at tvinge mig til at neutralisere Luna, så kunne det være nok så meget lov, her ville jeg så have endt med at blive lovbryder, og det helt åbenlyst!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Jeg kan sagtens forstå hvad du mener, og i nogen tilfælde vil det nok også være det mest rigtige at gøre, men nu er jeg imod at neutralisere bare for at gøre det, så INGEN skulle have forsøgt at tvinge mig til at neutralisere Luna, så kunne det være nok så meget lov, her ville jeg så have endt med at blive lovbryder, og det helt åbenlyst!

 

 

Men ikke helt så åbenlyst som hvis man undlader at kastrere en han...:mrgreen:

 

Arj...den var ikke sjov...det var bare min dårlige humor der lige kom til udtryk...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...