Hop til indhold

Meget deprimeret


Petrine
 Share

Recommended Posts

Har passet venindens hvalp i 48 timer, nu er Petrine dybt deprimeret, ligger på gulvet, løfter ikke hovedet, halen er krøllet ud (hun spiser dog)

 

Nogen tips til opmuntring? Og hvad gør jeg næste gang hvalpen skal passes, om 2 uger? Har givet Petrine opmærksomhed, men kan ikke undgåes, at hvalpe også skal have lidt; når hvalpen har generet Petrine har jeg fjernet den, MEN den har sovet i sengen :cry:

 

Har været i parken og kastet med pind, men Petrine er bare ked af det :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld hvis jeg spørger dumt, men er hun deprimeret fordi hvalpen er væk nu, eller fordi du har måttet dele din opmærksomhed mellem hende og hvalpen, så hun føler sig forbigået?

 

Hvis det er det første, så er svaret nemt, du skal da bare have en anden hund! Buddha's omplaceringshund, måske.... :lol: Derfor jeg synes tre hunde er ideelt, da man kan tage en til træning/dyrlægen eller hvad man nu skal og de andre har stadig selskab.

 

Hvis det er det sidste, så kommer hun nok over det med lidt ekstra opmærksomhed og ekstra lækre godbidder. Men synd er det da, jeg håber hendes humør snart er på toppen igen.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha - nej, det er bestemt ikke fordi hun savner hvalpen, gruer allerede for, hvis hun skal have en lillebror engang.

 

Synes bare det er meget voldsomt at være SÅ deprimeret over at rykke lidt ned i opmærksomhed :cry: har været ude i regnen og hun er slet ikke interesseret i vandpytter og kloaker som hun plejer, æv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique

Jeg tror det bedste du kan gøre er at være glad og snakkende og så ignorere hendes depri...

 

Jeg tror hun lider af det kendte "Jeg-er-en-forkælet-alenehund-der-mangler-opmærksomhed"-symdrom. Det ses af og til herhjemme også og det skal bare ignoreres til hunden glemmer det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske, men det er lidt hårdt + hvis hun blev syg nu, ville vi næppe opdage det med det samme, for hun er godt nok slatten.

 

Du er en pylremor! Men hvis du er trist over hvor trist Petrine har det, så bliver hun jo endnu mere trist :ae:

 

Hun er nok lidt "forsømt", sådan bliver Vic hvis der har været noget med én af misserne, og de har lagt beslag på os, og der har været brud i vanerne, så skal man bare køre videre efter normalen. Det giver ham tryghed.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Krusty

Og du er faktisk sikker på at hun ikke er syg eller har smerter?

 

Det kan tænkes at hun, nu hvor hvalpen er gået, går og bærer nag. Det har jeg prøvet med Elliott, at han gik og var tøsefornærmet i nogle timer før han overgav sig til glæden over at have mig tilbage.

 

At de tænker at vi skal da lige straffes lidt for at have været så stride:roll::-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Denne gang er Petrine ikke deprimeret (har passet baby i 60 timer), kan det skyldes, at vi afleverede baby hjemme (modsat sidst, hvor baby blev hentet)?

 

Derudover har vi gjort en indsats og Petrine

- har fået dobbelt portion mad

- har fået 2-3 brusebade om dagen

- vi har ladet som om, vi tæskede baby :oops:

 

Denne gang behøver jeg vist ikke engang vaske dyner :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Denne gang er Petrine ikke deprimeret (har passet baby i 60 timer), kan det skyldes, at vi afleverede baby hjemme (modsat sidst, hvor baby blev hentet)?

 

Derudover har vi gjort en indsats og Petrine

- har fået dobbelt portion mad

- har fået 2-3 brusebade om dagen

- vi har ladet som om, vi tæskede baby :oops:

 

Denne gang behøver jeg vist ikke engang vaske dyner :banan:

 

Er flad af grin :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Denne gang er Petrine ikke deprimeret (har passet baby i 60 timer), kan det skyldes, at vi afleverede baby hjemme (modsat sidst, hvor baby blev hentet)?

 

Derudover har vi gjort en indsats og Petrine

- har fået dobbelt portion mad

- har fået 2-3 brusebade om dagen

- vi har ladet som om, vi tæskede baby :oops:

 

Denne gang behøver jeg vist ikke engang vaske dyner :banan:

 

OMG kvinde, du holder aldrig op med at overraske mig. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Denne gang er Petrine ikke deprimeret (har passet baby i 60 timer), kan det skyldes, at vi afleverede baby hjemme (modsat sidst, hvor baby blev hentet)?

 

Derudover har vi gjort en indsats og Petrine

- har fået dobbelt portion mad

- har fået 2-3 brusebade om dagen

- vi har ladet som om, vi tæskede baby :oops:

 

Denne gang behøver jeg vist ikke engang vaske dyner :banan:

Jeg synes det er supergodt tænkt :mrgreen:

 

Det er ret brugt i terapi - det med at komme af med vreden ved imaginært at slå på den man er vred på :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...