Hop til indhold

ny herinde :-)


FOX
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg er ny herinde. Jeg har ikke nået at kigge så meget - men nu vil jeg bare lige præsentere mig selv.

 

Jeg er 40 år, bor i Ishøj og har en schæfer-han på 3 år og en blandingshund formel 1/schæfer-tæve på 2 år.

 

Jeg går meget ind for dyrevelfærd - især hunde og hader at hunde bliver aflivet på grund af dårlige ejere, så derfor er jeg medlem af foreningen Hundens Tarv, der mener, at alle hunde har ret til en chanche mere.

 

Min fritid bruger jeg på hunde, hunde og så have, drivhus og hus - i nævnte rækkefølge ;-)

 

hej fra nu - vender tilbage senere :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

tak for velkomsthilsnerne

 

Jeg skal nok prøve at lægge billeder på af mine hunde - men har ikke så meget "forstand" :-) så der går nok lige en dag eller to. Lige nu sidder jeg bare og venter på en håndværker, før jeg tager på arbejde :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Fox og alle jer andre.

 

Jeg er også ny herinde. Jeg er 25 år. Bor i Hvidovre sammen med min kæreste og vores søn.

 

Jeg elsker hunde, selvom jeg dog ikke selv har en, men der går nok ikke så længe før jeg får en.

 

Jeg vil da gerne lige høre lidt om hvad den forening, Hundens Tarv, du er med i, er for noget?? Er det ligesom Dyrenes Beskyttelse?

 

Håber at høre fra dig.

 

Med venlig hilsen

 

Oli :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Selv hej og velkommen Oli

 

Jeg er stadigvæk ikke helt superbruger på denne side, så jeg ved ikke om jeg skal svarer dig her ?? :???: men nu prøver jeg, så må andre rette mig, hvis jeg gør noget forkert :-D

Hundens Tarv er lidt lige som Kattens Værn. Vi går ind for at ingen hunde bliver aflivet, både ved formidling, oplysningsarbejde samt politisk arbejde. Der skal bruges mange kræfter, men ca. 15-20.000 raske hunde bliver aflivet hvert år..... Der er så nogle kloge hoveder der har startet foreningen og der bliver holdt nogle arrangementer osv.

Men overordnet er det som Kattens Værn - bare for hunde:-)

Håber det var nok svar ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Fox og alle jer andre.

 

Jeg er også ny herinde. Jeg er 25 år. Bor i Hvidovre sammen med min kæreste og vores søn.

 

Jeg elsker hunde, selvom jeg dog ikke selv har en, men der går nok ikke så længe før jeg får en.

 

Jeg vil da gerne lige høre lidt om hvad den forening, Hundens Tarv, du er med i, er for noget?? Er det ligesom Dyrenes Beskyttelse?

 

Håber at høre fra dig.

 

Med venlig hilsen

 

Oli :lol:

 

Tror det er en god ide, at du opretter din egen tråd til introduktion- ellers bliver du måske ikke "opdaget" ;-) En tråd som denne har jo sit eget liv som du selv kan se. Men velkommen til i hvert fald!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...