Hop til indhold

Er helt nyforelsket i min Lumi


Aina B
 Share

Recommended Posts

I januar eller februar der ville Lumi pludselig ikke længere komme hen til mig og få snor på, når jeg kaldte på hende. Hvis hun nåede at opdage at det var min plan at putte snoren på hende, så tog fanden ved hende og hun kom når jeg kaldte, men holdt sig ½-1 meter fra mig. Og andre kunne heller ikke tage fat i hende, hvis hun kunne mærke at de hjalp mig. Jeg skulle simpelthen snyde Lumi for at kunne få snor på hende. Og godbidder hjalp intet.

 

Det kom virkelig ud af den blå luft. Før kom hun af sig selv når jeg tog snoren frem og hoppede glædeligt op på min crosser.

 

Men nu - efter ALT for mange måneder hvor jeg har prøvet at øve indkald med hende forfra og har været super frustreret...og lidt flov over at have en hund, som bare ikke ville lystre :oops:

 

Så er det forsvundet lige så pludseligt som det kom :banan:

 

Lumi kommer glad hen når hun ser jeg tager snoren frem og hopper op til mig på crosseren :klap:

Og hvis er hun lidt fræk, så sir hun "uh uh uuuuh" og kommer så luskende hen til mig..."ihh mooor, skal jeg virkelig ha snor på? Ihh...ok så..." :mrgreen:

 

Og før var hun også BEDØVENDE hvis jeg prøvede at bruge den "autoritære/hårde" stemme, men også den virker nu :shock::mrgreen:

 

Jeg er såååå glaaaaaaaaaaad :-D:-D:-D:-D

 

Har altid syntes jeg havde den dejligste vaps, selvom hun kunne være noget så fræk.

 

- men nu er jeg ikke til at skyde igennem :klap:

Lumi er den dejligste, evigglade, møssende, madglade, puttende, pruttende, skøre, hurtige, uforfærdede, og frække lille hund :lun:

 

Vil lige sige at Lumi stadig er fræk, men det må hun nu også gerne være :slem:

 

Ville bare lige dele min glæde med jer alle :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåårh, hvor er hun da sød..

 

Taak :-D

 

hmm....der må have været noget i vandet for Izzie har været PRÆCIS lige sådan :shock::vedikke: og hun er også lige blevet drømmehunden igen :lun: så ved hvad du mener :5up: DYGTIG Lumi! :klap: :hjerte:

 

Er det rigtigt? Det er virkelig frustrerende :stupid:, men man værdsætter VIRKELIG lydighed efter sådan en omgang lømmelperiode :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det forsvundet lige så pludseligt som det kom :banan:

 

Det er ikke fordi hun har savnet dig? Når vi har været på ferie og kommer tilbage tager Petrine tit et flot spring 'fremad' i velopdragenhed ;-)

 

Men tillykke med din dejlige Lumi, har godt set hende være uartig og jeg synes hun var rigtigt slem :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke fordi hun har savnet dig? Når vi har været på ferie og kommer tilbage tager Petrine tit et flot spring 'fremad' i velopdragenhed ;-)

 

Men tillykke med din dejlige Lumi, har godt set hende være uartig og jeg synes hun var rigtigt slem :evil:

 

Nej det var skam 1-2 uger før vi tog på ferie at hun pludselig var blevet god igen :mrgreen:

 

- jeg har bare ikke været så hurtig til at skrive om det :lol:

 

Åh ja hun var styg...og det var MAAAANGE gange :damn:

 

Men nu er hun så dyyyyygtig igen :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...