Hop til indhold

En lille tanke....


Aslan
 Share

Recommended Posts

Ja, der findes massevis af fantastiske artikler liggende rundt om på nettet og i forskellige indlæg skrevet af dygtige brugere herinde - men nu er det ikke links til disse artikler der tales om, men artikler der hører til her på HF skrevet med det formål ;-)

 

Lige akkurat, der skal som udgangspunkt ikke linkes til ekstern hjemmeside, hvis vi lige så godt kan have dem her på siden selv!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har haft skrevet meget om disse emner og der er faktisk en tråd jeg startede med emnet stress, hvor startindlægget beskrev ret meget om dette.

 

Jeg er ikke god til at søge herinde, men det ligger der et sted.

 

"Alene hjemme" har jeg liggende på min hjemmeside sammen med andre relevante artikler, der kan linkes til

 

Kunne du ikke tænke dig at poste et par artikler her på siden? Vi ved du kan :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Ellers har jeg vist ingen :vedikke:

 

Det virker ellers sådan, siden du føler det nødvendigt med denne kommentar:

 

Men godt du lige kunne få nævnt din hjemmeside

 

Der må vel være en hensigt med sådan en kommentar.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Som altid Irene, så kan du smide mig en pb hvis du vil diskutere igen igen, det har ingen relevans for denne tråd

 

Dit sædvanlige svar Ekaterina, efter du har været omkring noget personligt uden relevans for den aktuelle tråd og så ikke vil følge det op med forklaring.

 

Nej tak, ingen pb, men jeg vil bede dig i fremtiden afholde dig fra disse personlige bemærkninger om mig/mine motiver, bemærkninger hvis hensigt man kun kan gisne op. Positivt er det i allefald ikke.

 

Og inden alle admins nu kommer flyvende og beder mig holde mig til emnet - jeg smutter ud af tråden nu :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...