ridiger Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 jeg har taget nogle nye billeder af Bubber, og da jeg skal til at lære min nye computer, er I blevet prøveklude :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Holde fødselsdag i går for familien. Og det var ret hårdt for nogen som i kan se. Jeg syntes at de ser så :lun: i drømmeland. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mutti-dyreglad Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Hvor er de da søde, både ungerne og hunden.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 åårh hvor er han smuk med lidt grå stænk :hjerte: jeg håber Izzie holder lige så godt som ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Han holder sig godt, den unge mand :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Han holder sig godt, den unge mand :5up: Takker. Han har dog fået sig nogle mærkelige vaner på sine gamle dag og om morgnen er det ikke altid at han gider at løfte benet, når natureren kalder,men hvis han så opdager at nogen kigger så bliver det ene ben straks løftet. Man har jo lidt stolthed i livet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Hvor er han kær og holder sig godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mutti-dyreglad Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Takker. Han har dog fået sig nogle mærkelige vaner på sine gamle dag og om morgnen er det ikke altid at han gider at løfte benet, når natureren kalder,men hvis han så opdager at nogen kigger så bliver det ene ben straks løftet. Man har jo lidt stolthed i livet Hvornår begynder de egentligt at løfte benet? Bimmer er jo hvalp, så han skræver stadig fremover. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Super skøn hund :klap:. Han holder sig da også bare rigtig flot :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Hvornår begynder de egentligt at løfte benet? Bimmer er jo hvalp, så han skræver stadig fremover. Det er vist lidt forskelligt og kommer lidt an på deres selvtillid og om hvornår de bliver kønsmodne. Jeg mener man siger i ca. 7-10 måneders alderen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts