Gæst Rikke Bruun Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 Hej Hvad bruger I som træningstasker til opbevaring af udstyr under selve træningen??? Gode/billige muligheder vil blive modtaget med tak Med venlig hilsen Rikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Jeg har en foder tasdke som jeg vidst købte i netto for 50 kr. på et tidspunkt. noget lignende den jeg linker til... Der plads til en del og nem at transpotere og billig "Dog on Tour" rejsesæt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Jeg har sådan en lille fiks sponsor taske fra Vestfyns bank, eller sådan noget Den er hverkan fancy eller dyr eller noget, men den virker til det den skal :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Hej Hvad bruger I som træningstasker til opbevaring af udstyr under selve træningen??? Gode/billige muligheder vil blive modtaget med tak Med venlig hilsen Rikke Jeg bruger bare en billig, almindelig sportstaske, som er proppet til randen med apporter, felt, kegler og sådan ca. en milliad gamle næseprøvepinde og alt muligt andet, mere eller mindre uundværligt skrammel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Jeg har en træningsvest, hvor der er plads til Apport, næsepinde, target måtte, klikker, og lidt legetøj ud over godbidderne, nøgler og mobil telefon selvf. Hvis jeg ikke tager apporten med mig, har jeg plads til feltet - Så jeg skifter lidt når den står på den daglige træning på vores gå tur Men hvis jeg skal have kegler med osv, og gerne vil have to apport bukke med til når vi øver klasse 3 apport eksempelvis, har jeg en ganske alm. rygsæk på, hvor der er MASSER af plads til alt det man skal have med Min træningsvest har kostet ca. 500 kr, og tasken er sådan en vi fik med i et tilbud da Kæresten fik 3 gange historieblade... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malene Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Den her: Dummytaske koster kun 59,- Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bam Bam Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 I Harald Nyborg kan du købe en taske som sidder sammen med en lille klap stol. Der er god plads til en masse dummyer og den har en vandtæt inderside. Hvilket er meget rart, når man har lavet vandapportering. Og stolen er ganske udemærket og tasken er er nem nok at gå rundt med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Rikke Bruun Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 Tak for alle jeres input.... Jeg har bestilt dummytasken til kr. 59,- (dog modellen med indhold til kr. 250,-) + diverse andre små ting man jo ikke kan leve uden, nu hvor der er gratis fragt ved køb for kr. 500,- :blink: Ihh hvor kan man blive fristet... Nu glæder jeg mig bare til at modtage det hele og se hvor fint det er. Mange hilsner Rikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trine Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 Undskyld jeg blander mig lidt i tråden, men er der nogle der kende noget til den her taske. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
noerby Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Tak for alle jeres input.... Jeg har bestilt dummytasken til kr. 59,- (dog modellen med indhold til kr. 250,-) + diverse andre små ting man jo ikke kan leve uden, nu hvor der er gratis fragt ved køb for kr. 500,- :blink: Ihh hvor kan man blive fristet... Nu glæder jeg mig bare til at modtage det hele og se hvor fint det er. Mange hilsner Rikke Den har jeg også købt, og den er super. Det er virkelig en god side, og hurtig levering og god service og så har de jo bare alt muligt, som man ikke kan leve uden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts