Hop til indhold

Træningstaske til dummy m.m.

Gæst Rikke Bruun
 Share

Recommended Posts

Gæst Rikke Bruun

Hej

Hvad bruger I som træningstasker til opbevaring af udstyr under selve træningen???

Gode/billige muligheder vil blive modtaget med tak :-D

Med venlig hilsen

Rikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Hvad bruger I som træningstasker til opbevaring af udstyr under selve træningen???

Gode/billige muligheder vil blive modtaget med tak :-D

Med venlig hilsen

Rikke

Jeg bruger bare en billig, almindelig sportstaske, som er proppet til randen med apporter, felt, kegler og sådan ca. en milliad gamle næseprøvepinde og alt muligt andet, mere eller mindre uundværligt skrammel :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Jeg har en træningsvest, hvor der er plads til Apport, næsepinde, target måtte, klikker, og lidt legetøj ud over godbidderne, nøgler og mobil telefon selvf.

Hvis jeg ikke tager apporten med mig, har jeg plads til feltet - Så jeg skifter lidt når den står på den daglige træning på vores gå tur :-)

Men hvis jeg skal have kegler med osv, og gerne vil have to apport bukke med til når vi øver klasse 3 apport eksempelvis, har jeg en ganske alm. rygsæk på, hvor der er MASSER af plads til alt det man skal have med :-)

Min træningsvest har kostet ca. 500 kr, og tasken er sådan en vi fik med i et tilbud da Kæresten fik 3 gange historieblade...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bam Bam

I Harald Nyborg kan du købe en taske som sidder sammen med en lille klap stol.

Der er god plads til en masse dummyer og den har en vandtæt inderside. Hvilket er meget rart, når man har lavet vandapportering. Og stolen er ganske udemærket og tasken er er nem nok at gå rundt med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Rikke Bruun

Tak for alle jeres input....

Jeg har bestilt dummytasken til kr. 59,- (dog modellen med indhold til kr. 250,-) + diverse andre små ting man jo ikke kan leve uden, nu hvor der er gratis fragt ved køb for kr. 500,- :blink: Ihh hvor kan man blive fristet...

Nu glæder jeg mig bare til at modtage det hele og se hvor fint det er.

Mange hilsner

Rikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for alle jeres input....

Jeg har bestilt dummytasken til kr. 59,- (dog modellen med indhold til kr. 250,-) + diverse andre små ting man jo ikke kan leve uden, nu hvor der er gratis fragt ved køb for kr. 500,- :blink: Ihh hvor kan man blive fristet...

Nu glæder jeg mig bare til at modtage det hele og se hvor fint det er.

Mange hilsner

Rikke

Den har jeg også købt, og den er super. Det er virkelig en god side, og hurtig levering og god service og så har de jo bare alt muligt, som man ikke kan leve uden ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites