Gæst lillian53 Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Hej og sorry, men jeg kan ikke helt finde ud af hvorfor der ikke vises noget profilbillede når jeg laver indlæg. Er det fordi jer er nybegynder eller bare ubegavet :damn:? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Du skal gå ind hvor du har redigeret dit profilbillede (Det med puddelen, inde på din profil) og så i stedet vælge "Rediger Avatar" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Jeg kunne heller ikke finde ud af det i starten Det er fordi at det hedder en avatar det billede som kommer frem når man skriver et indlæg.. I din profil trykker du på kontrolpanel og hernæst rediger avatar... -Så er det her du skal oploade et billede Håber det gav mening.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillian53 Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Tak skal I godt nok ha'. Håber det virker nu :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Tak skal I godt nok ha'. Håber det virker nu :stupid: Det gør det da :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Jeg havde også rigtig svært ved at finde ud af det, måtte endda ty til hjælp hos manden :stupid:. Men det lykkedes og det kan jeg se det også har gjort hos dig . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts