Hop til indhold

Månedens Værste Hundemad


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

 

På den konto har jeg spist både kaninlorte (de ligner saltbomber), cigaretskodder og mariehøner...:stupid:

 

:shock: Som hund, så ejer.............?? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 115
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nåh ja, som ekstra klamhedsfaktor kan jeg da nævne at Karina (og jeg selv :oops:) nyder at ordne mine tæer. Først vasker hun dem gruuuuundigt og i lang tid, også imellem tæerne, derefter går hun videre til hælen og nipper den hårde hud af med tænderne :mrgreen: Og hun stopper ikke før mor har fået en full pedicure :mrgreen: HVORFOR synes kæresten det er megaklamt? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chillimaya
Jamen, jamen...

 

Når nu i andre så lystigt deler ud af mærkværdighederne, så vil jeg da lige fuldende Kaias liste :mrgreen::

 

 

  • Det dersens "søm"
  • Mine hjemmesko (hun sked lyserødt filt flere dage efter)
  • Kærestens H2o klipklappere
  • En træfigur - Fandt kun halvdelen af træfliset fra den, resten havde hun spist
  • En død fugl (ekstremt klam, men blod og indvolde over det hele)
  • En død frø
  • Indmaden i Bamses madras
  • Et stykke gummi legetøj
  • Opkast - Både hendes og Bamses
  • Sten - I alle størrelser og former
  • Et gammelt kødben anno 1872
  • Aviser - gerne fra A-Z eller Bauhause :vedikke:
  • En levende guldfisk hun fik fat i fra en havedam
  • Grankogler
  • Mælkebøtter (en kæmpe hitter)
  • Fuglelort
  • Harelort
  • Kyllingelort
  • Museunger - En af dem skreg hele vejen ned i halsen på hende :badr:
  • Hestepære
  • Et termostat på radiatoren
  • Hendes egen seng

Hendes allermest ulækre præstation, var dog da hun efter en fest, havde fået fisket en brugt tampon op af spanden.

Før hun fik gnavet rigtig godt i den, havde hun lige formået at lave røde striber i hele gangen, op ad vægene og dørene - Og hele hendes hoved og hals var smurt ind i blod fordi det var sjovt at ryste den i snoren :stupid:

ADR!!

 

Meget ville jeg kunne holde til... Men det der :shock:........ Aldrig..! Ville flytte :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chillimaya
Så tæller det ikke - jeg var fuldvoksen (Petrine har aldrig spist rottelort, muligvis fordi de smager af pap)

 

Jubi.. Nogen er klammere end mig :drille:

 

Men vil nu stadig gerne vide hvorfor:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåh ja, som ekstra klamhedsfaktor kan jeg da nævne at Karina (og jeg selv :oops:) nyder at ordne mine tæer. Først vasker hun dem gruuuuundigt og i lang tid, også imellem tæerne, derefter går hun videre til hælen og nipper den hårde hud af med tænderne :mrgreen: Og hun stopper ikke før mor har fået en full pedicure :mrgreen: HVORFOR synes kæresten det er megaklamt? :hmm:

 

Gud jeg må også være klam :mrgreen: Jeg ville elske at have en hund der gad gøre det (men de kan nok ikke lakere tå-neglene alligevel), uanset klamhedsfaktoren så er det da så hyggeligt, Victor har selv en slikke-fusser og ører fetish :lol: Men næh...jeg må betale i dyre domme for at få mine fusser ordnet, gider ikke gøre det selv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men vil nu stadig gerne vide hvorfor:hmm:

 

Lå i sengen og spiste pizza, jeg krummer og manden bliver sur, i håb om at opdrage mig lidt piller han så krummer op fra lagnet og fodrer mig med dem, jeg spiser lystigt det han propper i gabet på mig, indtil jeg får noget der virker underligt, smuldrende og smagløst...dengang havde jeg rotter som kæledyr og de løb rundt i sengen, de var ikke altid lige renlige, så 'nogen' havde lagt en lille bunke hømmer, som manden så troede var mine krummer :engel:

 

Siden dengang har jeg været EKSTREMT bekymret, når jeg fik dårlig mave af grillmad, for hvis jeg kan tåle rottehøm, hvad i alverden sker der så på grillen :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåh ja, som ekstra klamhedsfaktor kan jeg da nævne at Karina (og jeg selv :oops:) nyder at ordne mine tæer. Først vasker hun dem gruuuuundigt og i lang tid, også imellem tæerne, derefter går hun videre til hælen og nipper den hårde hud af med tænderne :mrgreen: Og hun stopper ikke før mor har fået en full pedicure :mrgreen: HVORFOR synes kæresten det er megaklamt? :hmm:

 

Haha den kan vi være med på her, Beauty gør alt hvad hun kan for at hive vores sokker af om aftenen så hun kan slikke fusser, og jo svedigere jo bedre :badr:

Ud over det så er hønselort og kattelort og alt andet lort fra andre dyr et HIT ligesom brugte vatpinde (hvor man bare lige gnaver de brugte ender af mums), underhylere og snotpapir. SUK og bvadr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chillimaya
Lå i sengen og spiste pizza, jeg krummer og manden bliver sur, i håb om at opdrage mig lidt piller han så krummer op fra lagnet og fodrer mig med dem, jeg spiser lystigt det han propper i gabet på mig, indtil jeg får noget der virker underligt, smuldrende og smagløst...dengang havde jeg rotter som kæledyr og de løb rundt i sengen, de var ikke altid lige renlige, så 'nogen' havde lagt en lille bunke hømmer, som manden så troede var mine krummer :engel:

 

Siden dengang har jeg været EKSTREMT bekymret, når jeg fik dårlig mave af grillmad, for hvis jeg kan tåle rottehøm, hvad i alverden sker der så på grillen :hmm:

 

xD.. Mon ikk han har gjort det med vilje for VIRKELIG at lære dig ikk at spise i sengen? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Igår forsøgte Motor sig med en børnestrømpe, jeg formåede at hive den op selvom han allerede var gået i gang med at synke.

 

Det med tamponer, jo tak, Motor har også fundet et brugt bind bag et træ (årghh hvor er sådan noget klamt!), og jeg ville filme ikke røre ved det, forundret over at jeg fik ham til at slippe med ord og fagter :badr:

Gad så heller ikke kysse med ham det næste stykke tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Lå i sengen og spiste pizza, jeg krummer og manden bliver sur, i håb om at opdrage mig lidt piller han så krummer op fra lagnet og fodrer mig med dem, jeg spiser lystigt det han propper i gabet på mig, indtil jeg får noget der virker underligt, smuldrende og smagløst...dengang havde jeg rotter som kæledyr og de løb rundt i sengen, de var ikke altid lige renlige, så 'nogen' havde lagt en lille bunke hømmer, som manden så troede var mine krummer :engel:

 

Siden dengang har jeg været EKSTREMT bekymret, når jeg fik dårlig mave af grillmad, for hvis jeg kan tåle rottehøm, hvad i alverden sker der så på grillen :hmm:

 

Bare tanken :badr:. Personligt er jeg glad for, at jeg ikke længere kan huske mine første leve år og derfor har glemt alt om, hvad jeg proppede i munden som lille :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den her tråd er bare så herlig og så klam på samme tid. :lol:

 

Som barn var jeg vild med at finde edderkopper (jo større, jo bedre) kvase dem og æde dem... efter jeg er blevet voksen er jeg blevet temmelig bange for krybet og har derfor forsøgt at få Ozzie til at æde dem, men hun nægter. Det kan godt bekymre mig lidt at hun ikke vil æde min tidligere delikatesse, når hun nu ellers æder så meget klamt. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Den her tråd er bare så herlig og så klam på samme tid. :lol:

 

Som barn var jeg vild med at finde edderkopper (jo større, jo bedre) kvase dem og æde dem... efter jeg er blevet voksen er jeg blevet temmelig bange for krybet og har derfor forsøgt at få Ozzie til at æde dem, men hun nægter. Det kan godt bekymre mig lidt at hun ikke vil æde min tidligere delikatesse, når hun nu ellers æder så meget klamt. :lol:

 

Aaaaaaad Trei! DU bekymrer mig :lol:

Tråden udvikler sig lidt til noget nyt kan jeg se på det hele...... og Trei er meget tæt på at vinde over samtlige hunde der er med i konkurrencen :mrgreen:

 

Jeg har kun spist de der børne stearinlys til fødselsdagskagerne. De smagte faktisk meget godt :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aaaaaaad Trei! DU bekymrer mig :lol:

Tråden udvikler sig lidt til noget nyt kan jeg se på det hele...... og Trei er meget tæt på at vinde over samtlige hunde der er med i konkurrencen :mrgreen:

 

Jeg har kun spist de der børne stearinlys til fødselsdagskagerne. De smagte faktisk meget godt :mums:

 

Hahaha det må da hjælpe lidt på det at jeg er holdt. :mrgreen:men jeg tør ikke sige til dig at jeg stadig kan huske både at fange, kvase og æde nogle ordentlige krabater. :lol: :lol: :lol:

Er det det eneste du har spist... sikke et fornuftigt barn du var. Lille :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kæft jeres hunde er klamme :lol:

Motor er på besøg ved Samson i dag, er spændt på hvor mange af Bujus ting han har nået at få fortæret..

 

 

 

 

Mother of... :shock:

 

 

Jeg havde også omgående dyrlægen i røret! Mener ikke selv jeg er pylret overfor hvad min hund æder, men MANGE små søm? Karden havde hundestørrelse, og hun havde sirligt pillet dem alle ud af gummiet inden hun spiste dem..

 

Dyrlægen mente ikke jeg skulle bekymre mig, så længe hun havde det fint, og der skete heller intet (udover den der fine blå farve fra kuglepennen)..

Så jeg er overbevist om at Basse har en af de mest hårdføre maver!..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique

Nura har været igennem det meste - for hunden er mere eller mindre altædende..

 

Men det klammeste hun nogensinde har sat tænderne i er sgu menneskelort. Bag et træ i en park hvor hun løb fri var der åbenbart en der i sin brandert havde skidt. Hunden kom, efter nogen forsinkelse, løbende tilbage til mig, stadig med det, de havde brugt som toiletpapir hængende om munden. :badr:

 

Det allerværste var at hun stadig var så lille at hun efterfølgende skulle bæres op ad trapperne til lejligheden - og man kun helt tydeligt lugte at det var tømmermænds-menneskelort! :shock: Jeg måtte sætte hende ned halvvejs fordi jeg simpelthen fik mavekramper. Synes ellers ikke jeg normalt er sart...:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Den her tråd er bare så herlig og så klam på samme tid. :lol:

 

Som barn var jeg vild med at finde edderkopper (jo større, jo bedre) kvase dem og æde dem... efter jeg er blevet voksen er jeg blevet temmelig bange for krybet og har derfor forsøgt at få Ozzie til at æde dem, men hun nægter. Det kan godt bekymre mig lidt at hun ikke vil æde min tidligere delikatesse, når hun nu ellers æder så meget klamt. :lol:

 

:badr:

 

Men du kan låne Kaia et par dage, så skal hun nok få lært Ozzie hvordan man hapser de dersens edderkopper!

Fluer, bier, tusindben og hvad du eller kan finde af insekter kan hun også oplære hende i at fange :mrgreen:

 

Ellers må du da ofre dig og vise Ozzie hvordan det skal gøres :klap:

Og optage det på video mhb. på at offentliggøre dine talenter her på HF!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Röskva

hej hej

Röskva har for nyligt spist:

en frisk fugleklat :stupid:

en UBRUGT tampon

 

men det væreste er nok at hun har spist en stor, sort skovsnegl, men det klammeste var at hun 10 min efter kastet den op, hel og levende :badr: føj for satan

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Buddha

Fik lige lagt den her i en forkert tråd:

 

Nu er måneden snart færdig, vi skal jo finde en vinder!

 

Motor tænkte vist at han lige måtte oppe sig, så først spiste han en hel mus (det var Buju's skyld :mrgreen:), og i dag stjal han så en fjollekage fra en kunde og ja, åd den :roll: Jeg blev nødt til at komme ned til hund og mand med cyklen, for Motor gik cirka 3 skridt, så lagde han sig til at sove... Han var helt stenet! Sad lidt med ham, altså han virkede da men han var godt nok roligere end jeg har set ham længe.

Hjemme var han så klog så han spiste en hel masse græs og kastede op :ae: Og så har han bare sovet, han vil hverken have kogt kylling eller koldskål (så Bujus forslag om lige at få trænet virkede altså ikke helt :hmm:).

 

 

Synes jeg udnævner Petrine og Frigga til at være dommere :klap::klap::klap:

Så skal jeg nok få en til at skrive præmien :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Synes jeg udnævner Petrine og Frigga til at være dommere :klap::klap::klap:

Så skal jeg nok få en til at skrive præmien :mrgreen:

Vi takker rigtig mange gange for den store ære! :cool:

 

Og vinderen blev også lynhurtigt fundet - der var enighed med det samme:

 

Når nu i andre så lystigt deler ud af mærkværdighederne, så vil jeg da lige fuldende Kaias liste :mrgreen::Hendes allermest ulækre præstation, var dog da hun efter en fest, havde fået fisket en brugt tampon op af spanden.

 

Før hun fik gnavet rigtig godt i den, havde hun lige formået at lave røde striber i hele gangen, op ad vægene og dørene - Og hele hendes hoved og hals var smurt ind i blod fordi det var sjovt at ryste den i snoren :stupid:

ADR!!

 

En hund, der stolt og fro spiser en brugt tampon og svinger rundt med den, må da klart vinde månedens konkurrence :klap: Tillykke til Miss_Menelli med Kaia, som er ehm...månedens klammeste hund :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...