Hop til indhold

Månedens Værste Hundemad


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 115
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

min dansk/svenske gårdhund åd en hel pose dracula bolcher da han var yngre, min lillebror havde glemt at lukke døren indtil hans værelse, så hunden gik ind og fandt hans slik på gulvet, han skulle pludselig drikke rigtig meget vand, og forbløffende nok havde han ikke tynd mave, smiler.

 

dylægens kommentar: ja jeres hund får en hed nat :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror da lige Nova klarede det klammeste af det klammeste af det med ækle jeg nogensinde har oplevet igår aftes :badr::badr::badr:

 

På vej hjem skal jeg lige over på den anden side af vejen ved anlægget med prutposen. Nova finder noget og samler op, men jeg kan ikke lige se det og tager hende med ud i lyset. På vej derhen får hun gnasket godt på det og det lyder som en snegl eller sådan et eller andet :skraek: da vi kommer ud i lyset siger jeg "SLIP!" og stikker hånden ned... Nova spytter ud ved siden af hånden... HELDIGVIS! Det var et BRUGT kondom med stadig lidt indhold i :badr::badr::badr: adr adr adr! Hvor er jeg bare glad for hun ikke spyttede det ud i hånden på mig, men føj hvor var det klamt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror da lige Nova klarede det klammeste af det klammeste af det med ækle jeg nogensinde har oplevet igår aftes :badr::badr::badr:

 

På vej hjem skal jeg lige over på den anden side af vejen ved anlægget med prutposen. Nova finder noget og samler op, men jeg kan ikke lige se det og tager hende med ud i lyset. På vej derhen får hun gnasket godt på det og det lyder som en snegl eller sådan et eller andet :skraek: da vi kommer ud i lyset siger jeg "SLIP!" og stikker hånden ned... Nova spytter ud ved siden af hånden... HELDIGVIS! Det var et BRUGT kondom med stadig lidt indhold i :badr::badr::badr: adr adr adr! Hvor er jeg bare glad for hun ikke spyttede det ud i hånden på mig, men føj hvor var det klamt!

Jeg har ikke andet at sige end AD AD AD! :badr:

Tror bestemt du kunne vinde denne konkurrence :yeah:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jeg tror da lige Nova klarede det klammeste af det klammeste af det med ækle jeg nogensinde har oplevet igår aftes :badr::badr::badr:

 

På vej hjem skal jeg lige over på den anden side af vejen ved anlægget med prutposen. Nova finder noget og samler op, men jeg kan ikke lige se det og tager hende med ud i lyset. På vej derhen får hun gnasket godt på det og det lyder som en snegl eller sådan et eller andet :skraek: da vi kommer ud i lyset siger jeg "SLIP!" og stikker hånden ned... Nova spytter ud ved siden af hånden... HELDIGVIS! Det var et BRUGT kondom med stadig lidt indhold i :badr::badr::badr: adr adr adr! Hvor er jeg bare glad for hun ikke spyttede det ud i hånden på mig, men føj hvor var det klamt!

 

 

hihihihihi.. ligger flad af grin lige nu:lol::lol::lol:

 

Ej sorry:oops:

 

 

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Jeg vil gerne snart have den der guide til hvordan man får hunden til at stoppe med at æde alt muligt.....

 

Kaia har lige lavet et glansnummer af de store.

 

Hun har en kærlighed til sko - Som alle kvinder har, selvfølgelig :engel: - Og hun eeeelsker smagen af surt fodsved og gnaver derfor i alle sko hun kan få tænderne i.

 

Her den anden dag, får hundene så åbnet døren (fandt så ud af at lukkedimsen var sat omvendt på, så et lille skub kunne få den op) til vores gang, hvor alle mine sko er gemt af vejen.

 

Kaia har lige to timer til at hygge sig.....

 

Med det resultat, at samtlige af mine sko er ødelagte - Undtagen dem jeg bruger når jeg går tur med hundene selvfølgelig :vedikke:

Hun har simpelthen taget én sko fra hvert par og gnavet steder hvor det absolut ikke kan repareres :evil:

 

Og meget konsekevent - Èn sko fra hvert par!!

Ikke to eller tre HELE par, men én fra hvert..... Med det resultat at jeg har 6-7 par sko hvor den ene intet fejler og den anden er til at smide ud :stupid:

 

Jeg har nu 3 par sko til ture med hundene, et par langskaftede sorte stiletter, et par sandaler - Og det er det, der er tilbage af mine sko :cry:

 

Ingen af kæresten sko fejler noget :vedikke:

 

Men behøver vel ikke sige, at kæresten ret hurtigt fik besked på at ordne døren ;-)

 

Og Kaia skulle vist være glad for, at jeg opdagede det lige inden jeg skulle ud af døren - Ellers havde hun for alvor fået mine sko at smage - Havde simpelthen kvalt hende i dem, hvis jeg ikke skulle afsted med det samme :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Kaia har lige to timer til at hygge sig.....

 

Med det resultat, at samtlige af mine sko er ødelagte - Undtagen dem jeg bruger når jeg går tur med hundene selvfølgelig :vedikke:

Hun har simpelthen taget én sko fra hvert par og gnavet steder hvor det absolut ikke kan repareres :evil:

 

Og meget konsekevent - Èn sko fra hvert par!!

Ikke to eller tre HELE par, men én fra hvert..... Med det resultat at jeg har 6-7 par sko hvor den ene intet fejler og den anden er til at smide ud :stupid:

 

*fniiis*... hihi...

 

God hvor er hun da bevidst og ikke tage hele par... for hvorfor smage to gange på det samme fra buffeten når man kan smage på noget forskelligt.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
*fniiis*... hihi...

 

God hvor er hun da bevidst og ikke tage hele par... for hvorfor smage to gange på det samme fra buffeten når man kan smage på noget forskelligt.:lol:

 

Ja, hun er sgu' snu nok det lille bæst!!

 

Man skal da ikke nøjes, når man nu kan få det hele :mrgreen:

 

Og så er det jo smart at styre uden om de sko, jeg skal bruge på gå turene med hende, så hun er sikker på jeg kan gå tur med hende :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Ja, hun er sgu' snu nok det lille bæst!!

 

Man skal da ikke nøjes, når man nu kan få det hele :mrgreen:

 

Og så er det jo smart at styre uden om de sko, jeg skal bruge på gå turene med hende, så hun er sikker på jeg kan gå tur med hende :stupid:

 

Måske du bare skal gemme de resterende sko, så har du trænings guffer nok til resten af året.:lol:

 

Jeg kan så evigt sætte mig ind i den følelse af hvordan du måtte have haft det... derfor ligger samtlige mine sko i mit skab.. aflåst:lol:

 

Freya er nu ikke så slem med sko.. men puder er hun ganske enkelt facineret af:lol:... hun har kvast min dyre hovedpude idag.. den fik en ordentlig sving tur ude på græsplænen så fjerene fløj hende om ørerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske du bare skal gemme de resterende sko, så har du trænings guffer nok til resten af året.:lol:

 

Jeg kan så evigt sætte mig ind i den følelse af hvordan du måtte have haft det... derfor ligger samtlige mine sko i mit skab.. aflåst:lol:

 

Freya er nu ikke så slem med sko.. men puder er hun ganske enkelt facineret af:lol:... hun har kvast min dyre hovedpude idag.. den fik en ordentlig sving tur ude på græsplænen så fjerene fløj hende om ørerne.

 

Wow, det må have set fantastisk ud, du skulle da lige have fundet kameraet frem så vi andre ku få glæde af det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...