Hop til indhold

Hvor kløgtig/snu er hunden?

Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Gæst Aussies for ever

Gennem to dage har min lille hvalp været ved at drive mig til vanvid .... ej OK, det passer overhovedet ikke, men sætte mig lidt grå hår i hovedet i alt fald :blink:

Renlighedstræning foregår uden for - selvfølgelig - og uden for er bare super sjovt; inden for er derimod halvt kedeligt: man må ikke grave i potteplanter, hoppe i sofaen, tygge i reolen, splintre rundt i fuld fart mv.

"Hmmmm :hmm:"

"... hvordan får jeg den kedelige tobenede fodermaskine til at sætte mig uden for igen?"

"Ahaaaa, selvfølgelig ... jeg tisser på gulvet, så springer hun op og sætter mig uden for med det samme - og så kan jeg spænde rundt og lege igen!!! Hvor er jeg bare snedig :engel:"

:damn: - og det her indikere så ejeren, der snart synes at hvalpen er et nummer for smart!

Link til indlæg
Del på andre sites

Fnis :lol: Så fortrækker jeg nu alligevel Joya's metode, hun er nemlig blevet ret god til at sige til efterhånden = sætter sig foran døren og glor, og så kommer man jo også pligtskyldigt og lukker hende ud, meeeen, det er altså ikke hver gang at hun rent faktisk skal noget ;-)

Ahh okay, hun har ikke været sååå slem til at misbruge det endnu, og når det endelig er, så fortrækker jeg godt nok også at hun siger til, og så ikke skal noget når hun kommer ud, fremfor ligefrem at tisse på gulvet for at komme ud :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Hiihihi! Totalt klog hvalp - du kommer til at vinde mange præmier med hende :-D

Så snu var Motor alligevel ikke, men han regnede dog "stil dig og piv ved døren" ud pænt hurtigt. Så vi måtte bare sætte faste tidspunkter vi gik ud på, han kunne finde på at gøre det sekundet vi var kommet ind :mrgreen: Ja det kostede nogle ekstra dråber (liter?) på gulvet, men i det mindste stoppede han da med at bede om at komme ud, hvert andet minut.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min Sadie er så snu på den lidt omvendte måde. Hun går hen til døren og piver som om hun skal ud og tisse, men når min mand rejser sig og går hen for at lukke hende ud, så spæner hun tilbage og snupper hans plads i sofaen med et yderst tilfreds udtryk i ansigtet. Han falder for den hver gang, men jeg har lært at høre forskel på hvornår det er alvor og hvornår det er totalt snyd. Den lille løgnhals!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillian53

Min Marley synes ikke om regnvejr så den anden dag den peb for at komme op i stuen. Her er der nemmelig gulvtæppe på og det er rigtigt godt at tisse på. Behøver jeg at sige at den hoppede jeg kun på en gang.

Nå men så blev han jo nødt til at tisse et andet sted: gulvet i køknet:damn::damn: Nå det blev jo heller ikke modtaget alt for posetivt, ja, så fulgt jeg ham UDENFOR i den slemme våde regn. Her listede han langs husmuren(vi har udhæng) og gansk tør tissede og lavede han på fliserne helt inde ved muren:engel: og så styrtede han ind igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix
Min Sadie er så snu på den lidt omvendte måde. Hun går hen til døren og piver som om hun skal ud og tisse, men når min mand rejser sig og går hen for at lukke hende ud, så spæner hun tilbage og snupper hans plads i sofaen med et yderst tilfreds udtryk i ansigtet. Han falder for den hver gang, men jeg har lært at høre forskel på hvornår det er alvor og hvornår det er totalt snyd. Den lille løgnhals!!!

Hehe.. Ej hvor er hun da bare klog, den har hun regnet rigtig godt ud :klap:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Jeg synes, hun er en rigtig dygtig træner den bette hasselnød :cool::lun: hun skal nok nå langt med dig :blink:

Fnis ... det har du helt ret i :genert:

Den bette tøs har sørme også fået listet sig op i min seng :shock::engel::roll:

Sove gør hun dog ikke, det tør jeg simpelthen ikke, hun risikere bare at blive skubbet på gulvet af mig - desuden kommer jeg aldrig til at falde i søvn, for hun fræser rundt og bider i dynen hver gang jeg bevæger mig. Fik igår fat i mave skind, så jeg kom til skrige op :stupid:

Behøver jeg sige at jeg er død forelsket i den lille hasselnød :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites