Hop til indhold

Træning af goldens omkring København?


Gæst Bille
 Share

Recommended Posts

Gæst Bille

Jeg gik til hvalpetræning med Mille (nu 1 år), men vil gerne her til efteråret gå til lydighed med hende :-)

 

På hvalpeholdet var alle racer, hvilket jeg ikke syntes var lige godt altid, og vi var ret mange, så der var en del ventetid, da der kun var 1 træner :???:

 

Hun kan sit, dæk, bliv, det er min, på plads (ikke sammen med indkald), indkald bliver bedre og bedre :blink: Hun går ikke pænt i snor og bliver ivrig, når vi møder andre hunde, jubii legekammerat :banan:

 

Jeg syntes, det kunne være rart at træne et sted med andre goldens, da jeg gerne vil lære/træne bl.a. apportering.

 

Desværre har Mille ingen stamtavle :cry: Hun er købt gennem dba, hvilket jeg har fortrudt det sidste halve år. Jeg elsker min hund, hun er så dejlig og jeg ville ikke bytte hende for en anden :hjerte: men da jeg købte hende, så jeg det ikke som problem. Vi har før haft blandingshund købt på samme måde, men denne gang er jeg et andet sted i mit liv og det betyder mere i dag.

 

Jeg ville gerne have haft hende bedømt af en dommer og ville også gerne have hvalpe og træningsmæssigt havde det også været bedre med tavle :stupid:

 

Men det har jeg nu engang ikke, så nu efterlyses træningssteder hvor goldens uden tavle også er velkomne, er der nogle her der kan anbefale et sted?

 

:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nøjagtig de samme tanker vi har gjort os med hensyn til Ronjas videre træning! Et stort hvalpehold med mange forskellige racer og behov, og vi var hurtige til at beslutte vi gerne vil træne med andre retrievere :-D

 

Derfor fandt vi www.Dansk-Retriever-Klub.dk hvor du kan se hvornår det næste hold er i nærheden af din bopæl :-D

 

Held og lykke med træningen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nøjagtig de samme tanker vi har gjort os med hensyn til Ronjas videre træning! Et stort hvalpehold med mange forskellige racer og behov, og vi var hurtige til at beslutte vi gerne vil træne med andre retrievere :-D

 

Derfor fandt vi www.Dansk-Retriever-Klub.dk hvor du kan se hvornår det næste hold er i nærheden af din bopæl :-D

 

Held og lykke med træningen!

 

---et eller andet galt med dit link...

Jeg prøver lige:

 

DRK. Region Nordsjlland

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for det, men tager de ikke kun retrievere med stamtavle?:genert:

 

Så vidt jeg kan se, er det ikke krav, det eneste jeg kan finde om medlemsskab er følgende:

 

Medlemsskab

 

Som medlem kan optages enhver, der fremsætter begæring herom.

Udelukket fra medlemskab er bl.a. personer:

 

a) der er medlem af en af DKK ikke anerkendt kynologisk forening

 

b) der med videresalg for øje opkøber hun­de

 

c) der opdrætter og/eller sælger hunde, der ikke er stambogsført i DKK

 

d) der modarbejder DRKs, DKKs eller en af denne anerkendt specialklubs interesser.

 

Men måske der også er nogle mere kyndige end jeg her :-)

 

:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gik lige ind på dit link igen, men under træning, hvor der står:

 

Generelle adgangskrav til træninger.

Fører skal være medlem af Dansk Retriever Klub, og hunden skal have stamtavle fra DKK eller en anden godkendt klub under FCI.

 

Så øv, det går ikke :cry:, kender du eller andre måske andre steder?

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv en skam, at fører skal være medlem er jo bare en formel ting at blive (og et mindre beløb) men øv at hunden skal være registreret..

 

Er desværre ikke så kendt på de kanter, men prøv at lægge indlægget under træning, der må være nogen flere der svarer :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...