bernerazuro Skrevet Juni 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 Efter at have været til afslutning på berner træningspladsen i Ballerup/Skovlunde i dag, da de går på sommerferie, var jeg sådan lidt... Mmmmm, hvad nu?! Synes absolut, at det er motiverende at gå til træning, det giver ligesom et ekstra kick til at træne hjemme! Uden håb gik jeg ind på hund og trænings hjemmeside... Sommerhold, stod der, som nyheden... Ja, men hvor ny nyhed? Tænkte jeg - det var sikkert dem, jeg havde forsøgt at nå, men ej lykkedes. Men nix! Karen Frost har et sommerhold i sommermånederne, som jeg lige har meldt mig til Er totalt glad lige nu, endelig kommer jeg ud til en "ægte" klikkertræner igen :banan: Jojo, klikkerholdet på bernerpladsen var skam ok, men det var altså primært træning med klikker, så det modarbejdede lidt det, jeg selv har arbejdet med Så glæder mig bare totalt!:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Jeg har lige været inde og kigge på holdet, og det ser rigtig spændende ud, så jeg kan søreme da godt forstå du er glad :klap: Jeg syntes rent faktisk at det så så spændende ud at jeg har spurgt Karen om vi må træne der :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Er ikke spor misundelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Jeg er DA heller ikke spor misundelig.... Hmmmmm!!!! Super cool at du har fået en plads! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Jeg har lige været inde og kigge på holdet, og det ser rigtig spændende ud, så jeg kan søreme da godt forstå du er glad :klap: Jeg syntes rent faktisk at det så så spændende ud at jeg har spurgt Karen om vi må træne der :blink: Uh, jeg håber, hun giver dig dispensation! Det ku' være så hyggeligt! :banan: Er ikke spor misundelig Jeg er DA heller ikke spor misundelig.... Hmmmmm!!!! Super cool at du har fået en plads! Ej, sorry, skal nok opføre mig pænt Hun får jo nok sådan nogenlunde snart nye hold igen på den anden side af sommerferien, ikk'? :blink: Og så siges det, at der også skulle være et par af hendes kollegaer i Jylland, Miss_menelli Selvom det godt nok ser ud til kun at være hvalpehold pt, desværre... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Uh, og Lonny? Du må altså lige skrive, så snart du har fået svar? Håber sådan I kommer på holdet! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Uh, og Lonny? Du må altså lige skrive, så snart du har fået svar? Håber sådan I kommer på holdet! :banan: Jeg skal nok skrive så snart jeg ved noget, jeg tjekker emailen flere gange dagligt, for det kunne bare være så hyggeligt at gå på hold sammen :klap: Men mon ikke hun lige skal bruge lidt tid på at undersøge reglerne, og at det er derfor det tager hende lidt tid at svare? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Jeg skal nok skrive så snart jeg ved noget, jeg tjekker emailen flere gange dagligt, for det kunne bare være så hyggeligt at gå på hold sammen :klap: Men mon ikke hun lige skal bruge lidt tid på at undersøge reglerne, og at det er derfor det tager hende lidt tid at svare? Forhåbentligt! Uh, håber, håber virkelig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2010 Så ringede jeg til hende, og hun har lovet at give svar i aften Hun havde ingen problemer med Luna's race, og hun har lige fået en afmelding, men hun var ikke sikker på om der stod andre på venteliste, så derfor får jeg først svar i aften. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2010 Så ringede jeg til hende, og hun har lovet at give svar i aften Hun havde ingen problemer med Luna's race, og hun har lige fået en afmelding, men hun var ikke sikker på om der stod andre på venteliste, så derfor får jeg først svar i aften. Ok, venter spændt på svar i aften :ivrig: : Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2010 Ok, så venter jeg spændt på svar i morgen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Soey Besvaret Juni 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2010 Mig og soey skal nok krydse finger og poter for jer:x2:: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2010 Der var desværre ikke flere pladser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Juni 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2010 Jeg meldte mig til i fredags, jeg er spændt på om jeg er nået at komme med, jeg har endnu ikke hørt noget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2010 Jeg meldte mig til i fredags, jeg er spændt på om jeg er nået at komme med, jeg har endnu ikke hørt noget. Det er jeg søreme også spændt på eftersom jeg meldte mig til i onsdags... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2010 Der var desværre ikke flere pladser Øv, øv, øv, øv, øv, øv, øv, øv, øv! Men I det mindste ses vi i aften :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2010 Jeg meldte mig til i fredags, jeg er spændt på om jeg er nået at komme med, jeg har endnu ikke hørt noget. Tjah, jeg har lige fået mail fra Karen i dag om addresse osv., så hvis du stadig ikke har fået noget, så tror jeg ikke, du er kommet på heller... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts