Hop til indhold

Sjove "dyr" i hundesøen


Gæst Gucci
 Share

Recommended Posts

Gæst Gucci

Mine to veninder, min kæreste og jeg var i skoven og ved hundesøen med tre dejlige hunde i dag :-D

 

Men hvad dælan gør man, når bolden ryger for langt ud i vandet og man har 3 hunde, der ikke kan/vil hente den. Pixel (ikke på billederne elsker at svømme og forsøgte også, men bolden er for stor til hendes lille mund). Mollie tør ikke at svømme og heller ikke Viktor, han var meget urolig over om hans bold skulle drukne :lol:

 

Pludselig springer de to tøser i - Mikkel og jeg grinte sq lidt af de var så seje :shock:

 

I kan selv se :blink::

 

badlille5.jpg

 

badlille4.jpg

 

badlille1.jpg

 

badlille3.jpg

 

badlille.jpg

 

 

Ingen dyr eller mennesker kom til skade under disse fotooptagelser :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine to veninder, min kæreste og jeg var i skoven og ved hundesøen med tre dejlige hunde i dag :-D

 

Men hvad dælan gør man, når bolden ryger for langt ud i vandet og man har 3 hunde, der ikke kan/vil hente den. Pixel (ikke på billederne elsker at svømme og forsøgte også, men bolden er for stor til hendes lille mund). Mollie tør ikke at svømme og heller ikke Viktor, han var meget urolig over om hans bold skulle drukne :lol:

 

Pludselig springer de to tøser i - Mikkel og jeg grinte sq lidt af de var så seje :shock:

 

I kan selv se :blink::

 

Ingen dyr eller mennesker kom til skade under disse fotooptagelser :5up:

 

Hehe :lol:

Godt med en dukkert på en varm dag :-D Det skulle hundene tage at lære noget af :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci
Hehe :lol:

Godt med en dukkert på en varm dag :-D Det skulle hundene tage at lære noget af :lol:

 

Pixel svømmede skam rundt, hun er sådan en 4-5 kgs hund :-D

 

Viktor har ikke opdaget han kan svømme, selvom han er en lab blanding, han tør ikke :lol: Men være i vandkanten tør han, det tæller vel for en halv-dukkert :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci
Mine øjne er ved, at falde ud:shock: en labrador der ikke tør springe ud og hente en bold, det har jeg godt nok aldrig set før:mrgreen:

Alle de retriever jeg kender inklusiv min egen, kan ikke tåle, at se en vandpyt uden der skal bades:blink:

 

Jeg tror også han er one-of-kind :lol: Viktor er bare så lækker at se på og meget adræt, men svømme tør han åbenbart ikke :blink:

 

Tror nu ellers han ejere har givet ham muligheden, fra han var ung. Dog kom han til skade med sit ben som ung hvalp mener jeg og det gjorde jo at han i nogle mdr ikke måtte noget efter en stor operation (dengang kendte jeg ham ikke). Måske han er blevet vandet for sent ? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci
Haha herlige billeder!! Det er så lækkert når hundene tar' deres ejer med til søen så de kan få badet lidt!:mrgreen:

 

Hehe ja, jeg er mega sart og ville aldrig være hoppet i sådan en klam sø - jeg ville have ladet bolden være i vandet :oops: Men tøserne var ligeglade - dog tog de bad, da de kom hjem :blink:

 

:lol:

Der er ikke noget bedre, end hunde der får mennesker til at hente bolden for sig, smarte dyr:blink:

 

Tror i dette tilfælde det er mangel på intelligens :lol: Eller også er Viktor den bedste skuespiller ever :cool: Måske vi blev narret :confused::lol:

 

 

Og så er det ALTID skønt lige at have en mobil ved hånden - vi havde ikke digicam med, så da de sprang i, måtte jeg lige tage billeder med mobilen :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Kawida

ahem ahem ja det er så "min" lab hund der ikke turde svømme ud efter sin elskede bold :lol: han er eller FRISK på alt andet, men ligeså snart poterne ikke mærker bunden sååå :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...