Hop til indhold

Malteserhvalp søger legekammerat i Århus og omegn

Gæst Pippilangstrømpe
 Share

Recommended Posts

Gæst Pippilangstrømpe

Hej allesammen,

Vi har en malteserpige på 3 måneder og ca. 1 kg stor :-) Hun synes mange hunde er meget store og derfor ville vi gerne, hvis vi kunne mødes med andre hvalpe i den mindre ende af skalaen.

Vi bor på Frederiksbjerg i Århus og har en lille have, hvor hundene kan lege - og ellers er vi klar på at køre et lille smut, for at mødes.

Vi håber, at der er nogle der vil lege. Vi er også tit i Ålborg, hvis det har interesse.

Vores mail er:

[email protected]

Hej hej

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med vapsen. :hjerte: Min Smilla (cavalier) elsker maltesere, store hunde bliver nemlig også let for voldsomme for hende. Hun leger også rigtig forsigtigt med små hvalpe. Men hun er desværre halt i øjeblikker - ellers var vi friske på at smutte en tur i skanseparken. :-)

Men det må blive, når hun er frisk igen. :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Pippilangstrømpe

Tak skal du have:-)

Det var synd for Smilla - go' bedring med hende. Vi vil rigtig gerne lege, når hun er frisk igen.

Vi tales ved - hej så længe

God weekend :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...
Gæst akrebbe

Hejsa!

Jeg har en sød Lille Löwchen hvalp - som godt kunne bruge en sød legekammerat. Hun er 11 uger gammel, og lidt usikker på andre hunde. Tror det kunne var alle tiders, hvis hun fandt en hvalp på nogenlunde samme størrelse, som hun kunne have det lidt sjovt med.

..Hun kan godt gø en del i starten, fordi hun er usikker..

Jeg har ferie de næste 2 uger, men har højest sandsynlig ikke bil tilrådighed:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites