Umulia Skrevet Juni 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 Dagens første indslag: Marlene Harpsøe (DF), Jens Svenningsen (dyrlæge i DB) og to små lodne internathunde. Debat om raceforbuddet og dets effekt på internaterne. Det hele virker egentlig meget fornuftigt indtil Marlene Harpsøe afslutter debatten ved at sige at hvis folk ellers synes det er en god Hundelov, så kan hun ikke forstå at en lille detalje som raceforbuddet kan betyde noget... Tema-klip - TV 2 GO' Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Skærper ansvaret overfor ejeren ved at de skal bevise at hunden ikke indeholder en af de forbudte racer :stupid: Øhh ja... overfor de ansvarlige ejere! De andre er så gu da ligeglade Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Ok, og så ødelagde du (Marlene Harpsøe) lige min morgen fuldstændig... "Jeg kan ikke forstå at man mener at det er et problem med raceforbuddet, det er jo faktisk kun en lille del af loven", så undeforstået, hvorfor fokuserer I så meget på det, det betyder jo ingenting Smilien i for enden af min sætning giver overhovedet ikke udtryk for mine følelser omkring den dame, men for ikke at blive anklaget for trusler og injurier, så må jeg heller holde min oprigtige mening for mig selv... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Ok, og så ødelagde du (Marlene Harpsøe) lige min morgen fuldstændig... "Jeg kan ikke forstå at man mener at det er et problem med raceforbuddet, det er jo faktisk kun en lille del af loven", så undeforstået, hvorfor fokuserer I så meget på det, det betyder jo ingenting Smilien i for enden af min sætning giver overhovedet ikke udtryk for mine følelser omkring den dame, men for ikke at blive anklaget for trusler og injurier, så må jeg heller holde min oprigtige mening for mig selv... jeg gør det så ... hun er en diskimerende bålheks der burde få en kindhest og et realitets tjek. Tror stadigvæk ikke hun har læst loven og TÆNKT over nogle af konsekvenserne... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 ØV - jeg har ikke lyd på min arbejdspc Er hende DF'ere stadig indstillet på, at der skal findes en løsning for hvalpe født/overdraget i vacummet 17/3-1/7 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Hun kommer ikke ind på det, but I doubt it. "Vi lytter altid til kritik, og specielt fra Dyrenes Beskyttelse, så selvfølgelig tager vi det til os", men hun forstår så alligevel ikke helt problemet med raceforbuddet. Det er jo farlige racer, som ikke skal være her. Synes nu heller ikke at ham dyrlægen gik i kødet på hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Hun kommer ikke ind på det, but I doubt it. "Vi lytter altid til kritik, og specielt fra Dyrenes Beskyttelse, så selvfølgelig tager vi det til os", men hun forstår så alligevel ikke helt problemet med raceforbuddet. Det er jo farlige racer, som ikke skal være her. Synes nu heller ikke at ham dyrlægen gik i kødet på hende. Hun åbnede ellers lidt op her http://www.dr.dk/Regioner/Nord/Nyheder/Aalborg/2010/06/16/120639.htm - Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Advantage Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Hun er da simpelthen for dum at høre på....kællingen har sku jord i hovedet :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 En lille detalje som raceforbuddet??? Suk....Marlene Harpsøe, find dig nu noget fornuftigt at lave...noget du kan finde ud af.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Hun kommer ikke ind på det, but I doubt it. "Vi lytter altid til kritik, og specielt fra Dyrenes Beskyttelse, så selvfølgelig tager vi det til os", men hun forstår så alligevel ikke helt problemet med raceforbuddet. Det er jo farlige racer, som ikke skal være her. Synes nu heller ikke at ham dyrlægen gik i kødet på hende. Han fik ikke rigtig en chance, gjorde han? Jeg synes værten var god til at afbryde ham... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Så fik jeg også set hende, før jeg var stået op Tror klart det er en lille del, fordi det rammer 'de få', så pyt med at de få bliver ramt virkeligt hårdt, vi andre kan jo være ligeglade (et gennemgående træk for alt der kommer fra DF, ram dem de andre ikke kan lide) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Så fik jeg også set hende, før jeg var stået op Tror klart det er en lille del, fordi det rammer 'de få', så pyt med at de få bliver ramt virkeligt hårdt, vi andre kan jo være ligeglade (et gennemgående træk for alt der kommer fra DF, ram dem de andre ikke kan lide) Nåe, lidt som med børnechecken hvor Pia trak i land efter hun fandt ud af at det ikke ramte dem hun troede det ville ramme... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Efter at have set indslaget, mælder kvalmen sig igen, at se denne politikker og dyreværnshef hykle i 11 time, det er næsten mere end en lømmel kan holde til!:damn::damn::damn::damn::damn::damn: Hvad med om medierne forlangte disse hyklere aflivet straks? Så var vi skånet for mange grimme oplevelset. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts