Hop til indhold

Nyt "pyntehalsbånd"


guanomo
 Share

Recommended Posts

cujo har fået nyt halsbånd til at holde navneskilt i, i læder med missing :klap: super flot og lækkert...

 

jeg tænkte jeg ville gå med det i stedet for selen... MEN fandt ud hvorfor vi egentligt aldrig gør det, snoren rammer hans ben når han går lidt frem og han har en store nakke så det er ved at glide af, jeg har vist også købt lidt for stort, men det skulle også bare bruges til navneskiltet jo ...

og så hænger ende og "flapper" fordi stykket til at holde det ekstra sidder så tæt på beslaget :damn: men jeg tør sku ikke skære i et nyt læderhals bånd til 249 kr :shock::shock:

 

en lille video til illustration

 

th_Video0066.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Vi har bare hundetegnet i selen, kan du ikke det?

 

Udover det har jeg osse nogle gange haft halsbånd på Motor, hvis vi bare lige skal ud og tisse eller sådan, synes osse det vildt besværligt for Motor jokker osse hele tiden i snoren og desuden kan man jo overhovedet ikke finde ringen igen hvis vi har haft snoren af..

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har bare hundetegnet i selen, kan du ikke det?

 

Udover det har jeg osse nogle gange haft halsbånd på Motor, hvis vi bare lige skal ud og tisse eller sådan, synes osse det vildt besværligt for Motor jokker osse hele tiden i snoren og desuden kan man jo overhovedet ikke finde ringen igen hvis vi har haft snoren af..

 

jo kunne jeg da, men hvis selen "sprænger" ryger af eller han slipper ud af fort knox herhjemme er det rart med et skilt om halsen :mrgreen:

jeg skal nok fortsætte med selen til gåturen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
jo kunne jeg da, men hvis selen "sprænger" ryger af eller han slipper ud af fort knox herhjemme er det rart med et skilt om halsen :mrgreen:

jeg skal nok fortsætte med selen til gåturen.

 

Årh ja, hvis selen springer ligefrem?! Mon dog den gør det.... nu ved jeg selvfølgelig ikke om den er lavet af garn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, den hænger godt nok langt ud. Ville også smutte forbi en eller anden læder-gut. I min verden er det dog en skomager?

Har en hårelastik om Basses halsbånd, da den duttede lidt ud..

 

Som regel er linen fin nok, næsten strakt, men hvis den hænger og dingler lidt, plejer jeg bare at lægge linen over på ryggen af hunden :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...