Hop til indhold

Bi stik!


Gæst Mikki & mig :)
 Share

Recommended Posts

Gæst Mikki & mig :)

Hej allle! Lige en lille historie fra mig!!

Ja så var jeg og hele familien ude at:hundentraekker: gå en hygge tur med min lille Mikki og så sker der det at mens han står og snuser til en hæk træder han på en bi :skraek: !!!! Det lille kræ hyler og skriger.. Heldigvis får min mand hevet brodden ud og jeg skynder mig hjem med den lille vuffer... Ringer til dyrlægen for at spørge om hvor farligt det er!!?? For hvad ved jeg, han er jo en lille hvalp på 16 uger og vejer kun 1 kg... Man har jo hørt om allergiske reaktioner og alt det der!!! Bange det var jeg ihvertfald...

Men nå dyrlægen sagde bare at jeg skulle holde øje med hans vejrtrækning og den ku' jeg jo se at den var fin. Han havde bare så ondt i foden :megaked:... Men efter et par timer legede han som han plejede og løb rundt som om ingening var hændt!! :vuf: PYH HA!!!

Nu er jeg bare lidt spændt på om han vil ud og gå tur igen....?? :roll: Det håber jeg, nu var han lige så dygtig... :hmm:

Go' weekend til jer alle!

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels ham :ae:

Det du kan gøre er at køle poten ned med is. Lav et omslag og prøv om du kan sidde med ham lidt tid. Det tager hævelsen og smerten.

Desuden kan man spraye Aloe vera på eller bruge aloe vera gel - det er godt for alt - jeg bruger det også som potevoks om vinteren - det er ikke til at undvære :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

En anden gang... så husk at stik noget under broden (dankort e.l.) og "vip" den ud. Når man trykker på broden og hiver den ud presser man samtidig det sidste gift ud af den.

og så som Ina siger aloe vera eller en fugtet sukkerknald kan være medvirkende til at trække giften ud og så er nedkøling godt.

 

Godt der ikke skete mere :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...