Hop til indhold

Vandhunde


cs-dumle
 Share

Recommended Posts

Vi var ved Hald sø i dag med Dumle, og jeg fik endelig taget lidt billeder af ham i vandet :-D

 

[ATTACH]274[/ATTACH] [ATTACH]275[/ATTACH]

 

DSC07851.JPG [ATTACH]278[/ATTACH]

 

DSC07898.JPG

 

Kom gerne med billeder af jeres vandhunde i tråden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1

Nej hvor ser det dejligt ud.... Ja-altså det gør smukke dumle:hjerte: selvfølgelig også.

Hvor når var i der ude?:-D

 

edit..: Jeg kunne godt findepå at køre der ud. Men jeg er lidt bange for at der er for mange mennesker derude når det er så vamt ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hvor ser det dejligt ud.... Ja-altså det gør smukke dumle:hjerte: selvfølgelig også.

Hvor når var i der ude?:-D

 

edit..: Jeg kunne godt findepå at køre der ud. Men jeg er lidt bange for at der er for mange mennesker derude når det er så vamt ;)

Det var også dejligt :-P

 

Vi var derude kl.13 ca.

Vi var også nervøse for der ville være for mange, men det var slet ikke slemt.

Og så slår vi os også altid ned ved "vandhullet" inden badebroen. Der kom der en flok inden vi gik med en hund, og da vi kom sad der et par med en gravhund et stykke væk, men det var det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Ej hvor ser det lækkert ud, vi skal også prøve at lokke Tacco til at blive vandhund :-D

 

Hald sø er det ikke den ude i Dollerup Bakker?

Bor du "her" i området!??:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Ja sådan er verden nogle gange så lille, vi bor Oppe i Houlkær, nede bag ved blokkene.

VILDT! Så er vi jo næsten naboer:blink: Vi bor lige efter blokkerne når man kommer fra brugsen ok kiosken

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1

Der er vist ingen undskyldning for ikke at mødes,

Nej vel :)

jeg er jo helt skudt i din hund :-D, du skulle aldrig have indrømmet at du bor så tæt på. Men det er da lidt sjovt at vi aldrig er stødt på jer

Det er måske fordi vi går ned i skoven lige før søerne og op på granada

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Jamen vi kommer faktisk også nede i skoven flere gange om ugen. Nå vi lægger en plan for et møde, bare ikke i dag, for jeg skal på arbejde, lidt snyd når vejret er så godt :-D

Nå-ok, jeg ville ellers ha' sagt i kunne gå med en lille tur omkring plejehjemmet:lol: Det er for vamt for bette-mand til lange ture lige iøjeblikket. Han får kun en lange tur når det er så varmt og det er efter kl 19

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå-ok, jeg ville ellers ha' sagt i kunne gå med en lille tur omkring plejehjemmet:lol: Det er for vamt for bette-mand til lange ture lige iøjeblikket. Han får kun en lange tur når det er så varmt og det er efter kl 19

 

Det kender vi godt, vi finder en anden dag, resten af ugen er rimelig fornuftig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...