Hop til indhold

Det dejligt at have en hvid hund


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Motor har haft det sjovt på aftenturen, han fandt spændende (mere eller mindre fordærvede) ting og sager under vand, de fik nogle ordentlige rusketure og så blev de samlet på et lille udsøgt spot, efter de var blevet dræbt selvfølgelig.

 

Mums jeg smager godt

IMG_3798.jpg

 

Bonus :banan:

IMG_3807.jpg

 

Laver lige sit cirkus show (kan hilse og sige det er et meget højlydt show)

IMG_3827.jpg

IMG_3833.jpg

 

Hva' var det for en lyd :confused:

_MG_3842.jpg

 

 

Mmmh soppevand - nu med and!

_MG_3968.jpg

IMG_3889.jpg

 

Apporterende slædehund (sutskoen døde en klam død efter turen i søen)

_MG_4001.jpg

 

HVA KALDTE DU MIG??

IMG_3910.jpg

 

 

Dejligt med vand, jord og formuldet plastik :lun:

IMG_3918.jpg

 

Freaky zombie hund :skraek:

_MG_3993.jpg

 

Muuuums :mrgreen:

IMG_3952.jpg

 

Her syntes Motor så alligevel at han var klam nok, så han tog lige en lille skyller

_MG_3980.jpg

 

Bvadr jeg blev våd :shock:

IMG_3950.jpg

_MG_3972.jpg

 

 

Og så blev den lille hund simpelthen så træt... :hjerte:

_MG_4019.jpg

 

Gid man blev båret hjem....

_MG_4031.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Haha - fedt... og fedt at I bare ser på og lader ham svine sig til...!!

 

Han gider jo alligevel ikke sove i sengen så det er mig ligegyldigt hvor beskidt han er :mrgreen:

 

Hhan havde det i hvert fald sjovt. Da jeg ville gå hjemad kastede jeg sutskoen i den retning, Motor spæne ud og fange den, ruske den og så tilbage på hjørnet med skattene og tygge lidt.. Mig hente sutsko, kaste, hund fange, ruske, tilbage... det gentog vi en 4-5 gange :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj

Fordelen med en hvid hund er at man kan se når den er beskidt :mrgreen:

 

Når vi er i mosen er jeg slet ikke i tvivl om hvor hun skal skylles når vi er hjemme *G*, ligesom flåterne er nemme at spotte ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser ud som om I havde en fantastisk tur og Buddha nød det ud over alle grænser :lun:

 

Og jeg er sikker på at han er taknemmelig over at have jer som forældre, og at I giver ham frihed til at tumle uden at tænke på hans fine hvide pels :5up:

 

Pst Han hedder Motor :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Hvem fanden er den hund:shock::shock:

 

Og hvad har du gjort ved hans hoved, det er jo svulmet op til dobbelt størrelse

 

Det var bare sådan noget epo jeg lige ville prøve :genert:

 

Motor er kridhvid igen i dag, det næsten trylleri. Og alle hvide hunde må da møje sig, Samson er osse en værre gris.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Skønne skønne billeder :lun: det er ellers ikke en race jeg nogensinde har overvejet men motor er da lige ved at omvende mig :-D

Præcis sådan har jeg det også. Jeg har kendt dem som barn og har aldrig skulle have sådan én...men nu er jeg skam slet ikke afvisende over for tanken længere :-D Og Buddha har også skrevet mig op til en af Motors hvalpe, ikke sandt?? :blink:

 

Selvom hvide hår må kræve en hel del støvsugning, for de lyser vel pænt meget op.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Præcis sådan har jeg det også. Jeg har kendt dem som barn og har aldrig skulle have sådan én...men nu er jeg skam slet ikke afvisende over for tanken længere :-D Og Buddha har også skrevet mig op til en af Motors hvalpe, ikke sandt?? :blink:

 

Selvom hvide hår må kræve en hel del støvsugning, for de lyser vel pænt meget op.

 

Jeps, en mini-Motor :mrgreen:

Synes mere det er sand vi støvsuger op.. Tror bare vi har været heldige, men hvem ved, måske begynder han at smide hår over det hele efter næste vinter ;-)

 

Mig og Buju snakkede med en dame i søndags, hun syntes virkelig det var nogle søde hunde og snik snak frem og tilbage, det hele virkede som om hun gerne ville have sådan en - indtil vi fortalte at de altså ikke gad ligge og putte i sofaen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Ihh du laver sådan nogle super gode tråde :klap:.

Nu sidder man jo og glæder sig helt til man skal vaske hunden hele tiden ;-).

Super skønne billeder af din dejlige vuffer :lun:- gid min også bliver så sød :lol:

 

Men det gør han da :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Jubiiiii :mrgreen::mrgreen:

Hvor ofte tager i motor i bad egentligt? :)

Bare så man har sådan en ide om det ;-)

 

Øhmn aldrig :genert:

Han bliver kun vasket på benene og i numsen engang imellem hvis han har haft dårlig mave eller jokket rundt i en mudderpøl. Synes hans pels skyr snavs rigtig godt.

Men han skal nok sådan ok snart prøve sit første bad, det bliver han nok temmelig ked af, piv.

 

Buddha forsøgte jeg at lære at bad var ok, så han var jævnligt under bruseren men for det første blev hans pels mærkelig af det og for det andet blev det på ingen måde nemmere jo større han blev.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Måske bliver han glad? Bruger bad som antidepressiv til Petrine, nu hvor vi passer baby, hun bliver lykkelig af bad :banan:

 

Jeg tror det desværre ikke, han har det hårdt bare det er ben og numse der skal ordnes :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mig og Buju snakkede med en dame i søndags, hun syntes virkelig det var nogle søde hunde og snik snak frem og tilbage, det hele virkede som om hun gerne ville have sådan en - indtil vi fortalte at de altså ikke gad ligge og putte i sofaen :lol:

 

Talte vi sammen i søndags :hmm:

 

Eller er det motion vi taler om?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...