Hop til indhold

Nole der kender denne target stick ?


Trine
 Share

Recommended Posts

Jeg har mulighedden for at købe disse target stick om ca 2-3 uger til kun 90.-kr.

 

Jeg kan godt lide den gule kugle for enden og så er den lige et nr. større end den jeg har nu.

 

Men er der nogle af jer der bruger den og vil fortælle om jeres erfaring ?

dscn0271.jpg&maxx=300&maxy=0

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, ligner min meget af design, og den er god (synes jeg i hvert fald).

 

Den er bare ikke særlig dyr....

 

Mary Ray target stick

 

119kr.

 

Og så tror jeg den er en tand bedre skruet sammen komfortabilitetsmæssigt (altså, min) og også i selve teleskopdelen. Er dog ikke sikker, da jeg ikke kan mærke på dem, du har fået tilbudt.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har en teleskop targetstick - dog ikke lige den model du har der... jeg har købt min via min træner til 75 kr, så aner ikke hvor den kan købes desværre...

 

Min har intet håndtag, men det generer mig ikke... har dog aldrig prøvet en med håndtag, så ved ikke om den ville være bedre :mrgreen:

 

Men jeg er meget glad for min .... altså teleskopdelen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, ligner min meget af design, og den er god (synes jeg i hvert fald).

 

Den er bare ikke særlig dyr....

 

Mary Ray target stick

 

119kr.

 

Og så tror jeg den er en tand bedre skruet sammen komfortabilitetsmæssigt (altså, min) og også i selve teleskopdelen. Er dog ikke sikker, da jeg ikke kan mærke på dem, du har fået tilbudt.

 

De ser godt nok meget ens ud, men det kan godt være du har ret. Jeg har fået oplyst at hun får dem hjem til butikken fra Clicker Company i USA.

 

Så snart de er kommet kan jeg mærke og se dem. Skal nok lige give jer besked når jeg har set dem.

Men tak for svar :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg var ude i går aftes og se på target sticken og købte da også en med hjem :roll:

 

De er gode og er meget stabile ( hvis man kan sige det ), den er lige et nr mindre end den møffe henviser til. 14 cm lang når den er skubbet sammen

og ca 53 cm lang når den er trukket ud.

Men ellers er den magen til, med clips til at sætte den i lommen.

 

Jeg kom også til at købe sådan en dims til at sætte klikkeren fast i, kan ikke huske hvad den hedder. Men det er sådan en man kan sætte fast i bukselommen og så er der en snor som man tækker ud. Når man slipper snoren kører den selv op igen. Så nu regner jeg med at det er slut med at gå og tabe mine klikker :blink:

 

Men i kan selv kikke ved www.apporten.dk de skulle blive lagt i butikken i løbet af et par dage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har aldrig fået sat mig rigtig ind i funktionen af sådan en targetstick.. :hmm:

Altså hunden skal dutte snuden eller poten på den gule bold, men .. hvorfor skal den nu lige det?! :genert::vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt spørgsmål :-D Jeg ved at de bliver brugt på forskellige måder, men jeg bruger min som en forlængelse af armen.

Eks. Lære hunden at bukke, det er noget nemmere at få hunden til at følge en lille kugle end at stå krøllet sammen med en arm under hunden.:lol:

 

Jeg bruger den også til at få Bella rettet op i en plads, så hun sidder helt lige. Hendes hovede følger targeten og måsen drejer ind på plads.

 

Der er mange flere måde at brug den på og der findes nogle der kan få det mest fantastiske ud af træningen med en target. ( bare ikke kedelige mig :stupid: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...