Hop til indhold

Til minde om min lille bisse..


Gæst Mollyognadja
 Share

Recommended Posts

Gæst Mollyognadja
Ved du hvad, jeg synes vi skal starte forfra, for nej,... du har ikke fået en særlig varm velkomst (fra nogle af os) men sådan er det nogle gange når man (ja, nu kan jeg selvfølgelig kun tale for mig selv) hører om ting man bare ikke synes er rigtigt. Synes du skulle starte en ny tråd om Molly, for nu ved folk hvordan og hvorledes og kan måske bedre forholde sig til dit tab. Jeg kan ihvertfald.

 

..... og billeder er altid i høj kurs herinde :-D eller små sjove historier om de tossede ting man oplever med sin hund. Måske kan det hjælpe dig lidt at fortælle om nogle positive ting, så du fokuserer mindre på Mollys sidste tid,... det har det jo med at sætte sig fast på nethinden, hvis ens hund har været meget syg.

 

Jeg håber du bliver hængende, og du har da rygrad må man sige (mange andre var smuttet), for egentlig er vi kun uopdragne i korte perioder. :blink: Velkommen. :vinken:

 

Tak for velkomsten :) Jeg vil da også blive hængende - jeg kan jo bruge andres erfaringer her på siden, til når jeg nu engang får en lille ny hvalp om nogle ugers tid og så er sider som disse jo også ret hyggelige :) Jeg må vel bare forvente at der er typer her som siger tingene lige på og hårdt :blink:

 

Mener du at jeg skal oprette en ny tråd under det her emne? Men det lyder da som en god ting at få sat fokus på de gode tider med Molly :banan: Jeg havde bare brug for også at fortælle det dårlige, da det jo var min måde at håndtere tabet på.. :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved du hvad, jeg synes vi skal starte forfra, for nej,... du har ikke fået en særlig varm velkomst (fra nogle af os) men sådan er det nogle gange når man (ja, nu kan jeg selvfølgelig kun tale for mig selv) hører om ting man bare ikke synes er rigtigt. Synes du skulle starte en ny tråd om Molly, for nu ved folk hvordan og hvorledes og kan måske bedre forholde sig til dit tab. Jeg kan ihvertfald.

 

..... og billeder er altid i høj kurs herinde :-D eller små sjove historier om de tossede ting man oplever med sin hund. Måske kan det hjælpe dig lidt at fortælle om nogle positive ting, så du fokuserer mindre på Mollys sidste tid,... det har det jo med at sætte sig fast på nethinden, hvis ens hund har været meget syg.

 

Jeg håber du bliver hængende, og du har da rygrad må man sige (mange andre var smuttet), for egentlig er vi kun uopdragne i korte perioder. :blink: Velkommen. :vinken:

 

Jeg er enig i alt det ovenstående :-)

 

Håber du vil lave en ny mindetråd til din hund. Det kunne også hjælpe dig til at bearbejde dit savn lidt - og vi vil enormt gerne se billeder :-)

 

Du skal i hvert fald have et velkommen og :ae: herfra

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix
Ved du hvad, jeg synes vi skal starte forfra, for nej,... du har ikke fået en særlig varm velkomst (fra nogle af os) men sådan er det nogle gange når man (ja, nu kan jeg selvfølgelig kun tale for mig selv) hører om ting man bare ikke synes er rigtigt. Synes du skulle starte en ny tråd om Molly, for nu ved folk hvordan og hvorledes og kan måske bedre forholde sig til dit tab. Jeg kan ihvertfald.

 

..... og billeder er altid i høj kurs herinde :-D eller små sjove historier om de tossede ting man oplever med sin hund. Måske kan det hjælpe dig lidt at fortælle om nogle positive ting, så du fokuserer mindre på Mollys sidste tid,... det har det jo med at sætte sig fast på nethinden, hvis ens hund har været meget syg.

 

Jeg håber du bliver hængende, og du har da rygrad må man sige (mange andre var smuttet), for egentlig er vi kun uopdragne i korte perioder. :blink: Velkommen. :vinken:

 

Super flot indlæg :5up:.

 

Jeg synes også trådstarter skal lave en ny tråd og gerne en med massere af billeder :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for velkomsten :) Jeg vil da også blive hængende - jeg kan jo bruge andres erfaringer her på siden, til når jeg nu engang får en lille ny hvalp om nogle ugers tid og så er sider som disse jo også ret hyggelige :)

Det synes jeg lyder rigtig godt. :5up:

 

Jeg må vel bare forvente at der er typer her som siger tingene lige på og hårdt :blink:

 

Øhhhh,.... tjah det er nok meget godt at du forventer det. :oops::lol: Men som regel stikker det ikke dybere end en enkelt tråd. Fornemmer ikke at der er ret mange herinde der bærer uoverensstemmelser med over til andre tråde.

 

Mener du at jeg skal oprette en ny tråd under det her emne? Men det lyder da som en god ting at få sat fokus på de gode tider med Molly :banan: Jeg havde bare brug for også at fortælle det dårlige, da det jo var min måde at håndtere tabet på.. :vuf:

Ja det synes jeg du skal. Fortælle lidt om hvad I har lavet sammen og hvordan hun var,.. men jeg skal selvfølgelig ikke bestemme hvordan du skal tackle din sorg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mollyognadja

 

 

Ja det synes jeg du skal. Fortælle lidt om hvad I har lavet sammen og hvordan hun var,.. men jeg skal selvfølgelig ikke bestemme hvordan du skal tackle din sorg.

 

 

Det lyder som en god ide og det er nok en god måde at tackle sorgen på :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

 

 

Øhhhh,.... tjah det er nok meget godt at du forventer det. :oops::lol: Men som regel stikker det ikke dybere end en enkelt tråd. Fornemmer ikke at der er ret mange herinde der bærer uoverensstemmelser med over til andre tråde.

.

 

Hov...shame om you..så tror man lige du holder af mig, og så har du bare glemt ham den bitre der altid bager nag? :mrgreen:

 

Hov...og velkommen Nadja....:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov...shame om you..så tror man lige du holder af mig, og så har du bare glemt ham den bitre der altid bager nag? :mrgreen:

 

Dogfather..... bitter,.... da ikke i samme sætning, hva`?. :lol:

 

Åhh gud, fik jeg nu sagt noget forkert igen :shock: :stupid:(altså i forhold til det tidligere indlæg). Nu ikke føle sig trådt over tæerne, vel. Jeg holder skam meget af dig :kys: og du er bestemt blandt dem jeg opfatter, der kan lade bygones be bygones. :klap:

Redigeret af Ascha
Rettet noget der ellers kunne misforstås.
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...