Hop til indhold

Purina Pro Plan


Gæst PiaB
 Share

Recommended Posts

hmm lige en tanke...

 

jeg sidder og tænker i foder til min lille vapper der flytter ind midt i august...

og faldt over foderet Purina Pro Plan...

Jeg har forsøgt at søge lidt herinde, men synes ikke jeg fandt noget "brugbart"...

 

 

Er Pro plan pengene værd? :vedikke:

 

og hvad skal et godt foder i virkeligheden indeholde og ikke indeholde? :vedikke:

(Når nu barf ikke er en mulighed pga. meget lille fryser)

Det er altså lidt nemmere med katte synes jeg. Der har man nogle standard værdier som skal være i orden ift. indholdet, for at det er værd at gå efter (især folk med kastrerede hankatte som tænker på urinvejs sten)

 

synes det er svært at finde nogle "guide lines" for hundefoder :vedikke:

 

mine forældre har jo altid bare "spædet op" med pedigree eller hvad købmanden nu havde, for hendes foder består primært i "rester" i form af vildtkød og kartofler og lidt grøntsager, så har ingen "foder opdragelse" med hjemmefra (ud over, at min hund altså ikke skal leve som mine forældres, når det kommer til foder. Så meget vildtkød har jeg ikke råd til at købe til hendes aftensmad :lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bruger pro plan til vores hvalp det fik han ved opdrætteren og de har betinget sig at han skal have det hele hans første år.

Vi er rigtig glade for det, han vokser som han skal og har ingen problemer med maven eller noget. Der var lidt i starten men det tror jeg ikke skyldtes foderet da han nu fungerer glimrende på det.

Jeg ved der er nogle der vil være betænkelige ved at der er majs i da en del hunde ikke kan tåle det, men altså det er jo op til den enkelte hund...

 

Du kan evt se denne test fra Tænk Hundefoder: Egnet til hundeæde - TÆNK det eneste pro plan falder på der er at deres angivne foderanvisninger er for små. Så det skal man lige være opmærksom på at hvalpen får nok.

 

Og held og lykke med hvalpen! Så lige billederne i den anden tråd :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Alle mine hunde har fungeret på Pro Plan... fremragende endda! Jeg er så ikke tilfreds med (især) majsindholdet og det generelle indhold af korn.

 

Nu får de Olivers - og det fungerer de ikke optimalt på :roll: Så leder efter noget, der kan stille både dem og mig tilfreds :mrgreen:

 

Overvejer dog at gå tilbage til Pro Plan, da det virker og jeg kan få det billigt på jobbet :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...