Hop til indhold

Alle hundene


Lonny
 Share

Recommended Posts

Vi er jo et par stykker herindefra som går til træning sammen om tirsdagen, og i går aftalte vi at mødes en time før træning og lade hundene hygge sig imens vi fik kaffe og kage :mrgreen:

 

Så her har I Sokie (FOX), Misja (KarinaG), Møffe (Bernerazuro) og Luna :-D

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes også at musikken passede så godt til den skønne aften vi havde :-D

 

Og jeg er bare glad for at det ikke er vores stemmer der er på filmen :lol:

 

Og sikke dygtig Misja er til at kravle på bordet :engel::lol: det var vist godt jeg tog hjem før træningen startede - kunne ligesom mærke at jeg ikke var særlig seriøs, men Sookie hyggede sig alligvel :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var en rigtig hyggelig sommeraften, selv om Misja altså synes Møffe er stor og lidt farlig - men så er det jo godt at hun kan tigge hovedet af, henne ved bordet og øffe af de andre når de leger for vildt :rolleyes:

 

Er vild med sidste del hvor Møffe viste 100% overskud og lagede sig helt, ned bare for Luna :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuuh, tak for dejlig film af vufferne! :lun:

 

Så kom det hele vist også på - ekls. diverse deleted scenes :mrgreen: Men sangen passer altså også bare godt!

 

Synes det var ret sejt, som den bare passe, da der lige pludselig var sådan noget "da-da-da-da" (altså, steg i tempo-agtigt), samtidig med at Luna kom springende ind i skærmbilledet og op på bænken :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Århhhhh :lun::lun::lun: hvor kommer de bare fint ud af det med hinanden. Fodersøg og alting.. Og hvor leger de dejligt sammen. Blev helt rørt... Skøn musik. :hjerte:

 

Hvor er Luna stadig dejlig hvalpet i hele sin fremtoning. :lun:

 

Ja, Luna er altid meget hvalpet, og jeg er begyndt at undre mig lidt over om hun mon nogensinde vokser fra det, det er jo trods alt ved at være et stykke tid siden hun var hvalp, men pyt, hun er jo sød sådan :-D

 

Og de er alle sammen så skønne sammen, de leger lidt, men de formår også bare at gå afslappet rundt sammen og snuse, jeg syntes det er så hyggeligt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, Luna er altid meget hvalpet, og jeg er begyndt at undre mig lidt over om hun mon nogensinde vokser fra det, det er jo trods alt ved at være et stykke tid siden hun var hvalp, men pyt, hun er jo sød sådan :-D

 

Og de er alle sammen så skønne sammen, de leger lidt, men de formår også bare at gå afslappet rundt sammen og snuse, jeg syntes det er så hyggeligt :lun:

 

Det ER nemlig super at de kan finde ud af både leg og afslapning sammen og at se, hvordan de igennem hinanden, udforsker en masse - især gode græsstrå! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fiiiiin video :5up:

 

Jeg glæder mig meget til på tirsdag - der har jeg fået lov til at komme :klap:

 

Jeg glæder mig også til at mødes med jer igen :-D

 

Men husk, det meste er jo ren hundetræning, selvom det ikke ser sådan ud på filmen, så træner vi altså det meste af tiden :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...