Hop til indhold

Så kom han hjem :D


Gæst Chillimaya
 Share

Recommended Posts

Gæst Chillimaya

Nu er Bertram landet i Vordingborg :yeah:

 

Han går rundt og undersøger altting nu... Har bare sat mig stille her og snakker til ham indimellem... Han virker træt efter køreturen men ellers virker det til han har det fint... :klap: Han piver lidt indimellem men så pludrer vi lige lidt og han logrer med halen... Det bare lækkert. :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er Bertram landet i Vordingborg :yeah:

 

Han går rundt og undersøger altting nu... Har bare sat mig stille her og snakker til ham indimellem... Han virker træt efter køreturen men ellers virker det til han har det fint... :klap: Han piver lidt indimellem men så pludrer vi lige lidt og han logrer med halen... Det bare lækkert. :D

 

Velkommen hjem, til Bertram:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chillimaya

Tak :klap:

 

Har allerede fået det første hundehår i min mad :klap2:

 

Til gengæld var han meget hurtig til at fatte at trækker man i snoren så kommer man ikk frem... Han er vant til at få at vide på en anden måde at han ikk skal trække... Men det her virker ganske fint :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåhrr hvor er han bare lækker - sikke nogle skønne øjne han har - men jeg er jo desværre meget forudindtaget:lun::mrgreen:

Glæder mig til at høre mere om ham :5up:

 

De øjne - det er ligesom at se min Oscar

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chillimaya
Nåhrr hvor er han bare lækker - sikke nogle skønne øjne han har - men jeg er jo desværre meget forudindtaget:lun::mrgreen:

Glæder mig til at høre mere om ham :5up:

 

De øjne - det er ligesom at se min Oscar

 

Tak :klap: er også selv helt væk i hans øjne... De har bare den flotteste brune farve :lun:

 

Og så fik han lige an flaske med kyllingegodbidder i.. Den var go'!

 

 

Først var han sådan "Øh... Gider DU godt at tage dem der ud igen... Freak" Men da han fandt fidusen var det bare det bedste i verden...

 

Ville egentlig have lagt en video ind.. Men det kan jeg ikk finde ud af...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chillimaya
Upload videoen på youtube og så paste linket herind :engel:

 

Jeg kan ikk huske min kode til youtube... Og får intet når de prøver at sende en ny... Har prøvet at lave en ny bruger.. Men heller ikk her får jeg aktiveringsmailen...

 

Kan man smide et link fra facebook...?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Jeg kan ikk huske min kode til youtube... Og får intet når de prøver at sende en ny... Har prøvet at lave en ny bruger.. Men heller ikk her får jeg aktiveringsmailen...

 

Kan man smide et link fra facebook...?

 

Ved ikke om man kan fra facebook - prøv.

Har du tjekket at alt det fra youtube ikke ender i din spam mail..?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chillimaya
aktiverings mail kan ligge i uønsket.

 

 

 

Velkommen hjem til den lille fyr - han ser sød ud :lun:

 

Jep.. Men der er den heller ikk... Hverken på den nye eller den gamle mail...

 

 

Tak :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Så prøver jeg

 

Welkom op Facebook

 

Hehe han ligger og drømmer nu.. Han er vist farlig i den drøm... :lun:

 

Tidligere pruttede han højt da han skulle hoppe op i sengen.. Og blev forskrækket over sin egen prut :stupid:

Hææhæ til det med prutten, det SÅ sjovt når de bliver forskrækkede. Og slemt når de bare siver en hørmer og så går fordi de ikke kan holde stanken ud :mrgreen:

Han er søøøød :lun: Kunne godt se videoen og nu har jeg addet dig, det mærkelige navn er bare mit undercover navn så ingen kan finde mig :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chillimaya
Hææhæ til det med prutten, det SÅ sjovt når de bliver forskrækkede. Og slemt når de bare siver en hørmer og så går fordi de ikke kan holde stanken ud :mrgreen:

Han er søøøød :lun: Kunne godt se videoen og nu har jeg addet dig, det mærkelige navn er bare mit undercover navn så ingen kan finde mig :genert:

 

Ja fik også en ordentlig griner... Han har bare feset hele dagen og det STINKER... Men han er ligeglad... Min venindes gamle hund gik altid når den havde feset... Der gik dog længe inden vi ku lugte det så der gik rigtig længe før vi fandt ud af det ikk var nogen af os :stupid:

 

Pænt navn xD

 

Det dælme også rart efter jeg har skiftet navn at folk ikk kan finde en... :banan: Kun dem der skal:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...