Hop til indhold

Go´Aften Danmark: Søger overvægtigt kæledyr


Administrator
 Share

Recommended Posts

Hej.

 

Jeg har i dag haft kontakt med en journalist fra Go´Aften Danmark, som efterlyser overvægtige kæledyr, enten en hund eller kat.

 

Er du indehaver af en kat eller hund, som har alt for mange kilo at slæbe rundt på, og er du villig til et interview, og dit kæledyr er med på en slankekur, så hører jeg gerne fra dig hurtigst muligt.

 

Du kan kontakte mig på email eller PB her på forum, så sørger jeg for den videre kontakt.

 

Hvis du har lyst til at deltage, er hurtig tilbagemelding vigtig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luxdog
Hvor er det dejligt at se, at ingen har overvægtige hunde - men kan det passe :mrgreen:

definer overvægtig...mine er erotisk buttede:lol: men der findes jo også virkelig overvægtige hunde, så man bliver helt i tvivl om deres race.15.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Jeg kan heller ikke bidrage med overvægtige hunde, beklager :-D

 

Der skal vel også være tale om overvægt i en grad hvor man kan sige at det der det er usundt :hmm: eller?

Link til indlæg
Del på andre sites

Toffi er nok "dejlig blød", men dels gider jeg ikke 15 minutes of fame på tv, og dels følger hun en dyrlægeordineret diæt mhp lever-og nyreubalancer, så det duer vist ikke at fravige den til fordel for en slankediæt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan heller ikke bidrage med overvægtige hunde, beklager :-D

 

Der skal vel også være tale om overvægt i en grad hvor man kan sige at det der det er usundt :hmm: eller?

 

Netop anne-marie, der skal ikke være tvivl - hunden (katten) skal være MEGET overvægtig, nærmest fed :oops:

 

Jeg ved de fleste herinde fodrer deres kæledyr korrekt, og opfanger hvis det tager overhånd - men syntes projektet som jeg er blevet kontakt omkring, er meget spændende, så sagde ja til at være med til at finde emner - i bund og grund, går det ud på et interview, og en slankekur - men projektet i helhed, koncenterer sig om de nye slankekure til kæledyr som er begyndt at blive promoveret overalt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Toffi er nok "dejlig blød", men dels gider jeg ikke 15 minutes of fame på tv, og dels følger hun en dyrlægeordineret diæt mhp lever-og nyreubalancer, så det duer vist ikke at fravige den til fordel for en slankediæt.

 

Det er nu ikke et - bliv kendt - program, men mere selve kæledyrs slankekur, som jeg har opfattet det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Netop anne-marie, der skal ikke være tvivl - hunden (katten) skal være MEGET overvægtig, nærmest fed :oops:

 

Jeg ved de fleste herinde fodrer deres kæledyr korrekt, og opfanger hvis det tager overhånd - men syntes projektet som jeg er blevet kontakt omkring, er meget spændende, så sagde ja til at være med til at finde emner - i bund og grund, går det ud på et interview, og en slankekur - men projektet i helhed, koncenterer sig om de nye slankekure til kæledyr som er begyndt at blive promoveret overalt!

 

Ok, altså slankefoder og den slags ?

 

Jo, måske nogen her kender en hund eller kat der er fed!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luxdog
Ok, altså slankefoder og den slags ?

 

Jo, måske nogen her kender en hund eller kat der er fed!

Jeg kender masser med fede hunde, men er også overbevist om at det er typer som ikke vil på tv (primært ældre mennesker);-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...