Hop til indhold

præsentationstråd.


Gryn
 Share

Recommended Posts

SELSKABSHUNDE

 

Tænkte om vi ikke skal have en tråd hvor vi lige fortæller lidt om os selv?

Jeg er 45 år og har været gift siden 1990. Vi fik vores første hund det år, hun overlevede to hunde.

Pt. har vi kun en hund, en skøn lille Pudel på to år, hun hedder Groa. Jeg har lige gået til sportræning med hende, det er lige hende. Hun elsker blodspor, og hun er ret god.

På næste torsdag starter vi til Rally O.

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt initiativ, men burde vi egentlig ikke have en til alle? Jeg vil i hvert fald gerne høre noget om alle dem, der gidet at fortælle :mrgreen:

 

Jeg hedder Eva og er 21 år. Jeg bor i Århus sammen med min kæreste, og vi studerer begge på universitetet. Vi får i juli en dejlig løwchen fra Jannis kennel, og den hedder Milo. Det glæder vi os rigtig meget til :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Godt initiativ, men burde vi egentlig ikke have en til alle? Jeg vil i hvert fald gerne høre noget om alle dem, der gidet at fortælle :mrgreen:

 

Jeg hedder Eva og er 21 år. Jeg bor i Århus sammen med min kæreste, og vi studerer begge på universitetet. Vi får i juli en dejlig løwchen fra Jannis kennel, og den hedder Milo. Det glæder vi os rigtig meget til :-P

 

Undskyld jeg lige svarer, jeg har lavet en for længe siden til alle :-D

 

http://www.hunde-forum.dk/praesenter-dig-selv/410-lidt-om-os-selv.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...