Hop til indhold

hvor køber man på nettet??


Gæst scheindel
 Share

Recommended Posts

Gæst scheindel

er der egentlig nogle gode net-boghandler i danmark? siden jeg flyttede hertil kan jeg jo ikke længere bruge de billige svenske jeg tidligere brugt men er nødt til at bruge amazon. men der har de jo kun bøger på engelsk. er der nogle danske med mange hundebøger til godt pris (jeg kender kun til canis shop -men de er langt dyrere end amazon så det kan ikke betale sig)?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Du kan jo altid bruge www.bogpriser.dk - der kan du sammenligne priser, og finde det billigste sted. Jeg købte sidst hos www.williamdam.dk - det var der, jeg billigst kunne få den kombination af bøger, som jeg skulle have.

 

Ja, de sider har jeg også brugt, det er godt :-D linksene skulle faktisk egentlig i linkstråden :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Du kan jo altid bruge www.bogpriser.dk - der kan du sammenligne priser, og finde det billigste sted. Jeg købte sidst hos www.williamdam.dk - det var der, jeg billigst kunne få den kombination af bøger, som jeg skulle have.

 

Jeg synes tit, at www.pensum.dk kan finde lavere priser end www.bogpriser.dk.

 

Men som Imba og nogle andre også skriver, plejer www.williamdam.dk at være billige, og der kan man finde langt de fleste bøger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg synes tit, at www.pensum.dk kan finde lavere priser end www.bogpriser.dk.

 

Men som Imba og nogle andre også skriver, plejer www.williamdam.dk at være billige, og der kan man finde langt de fleste bøger.

 

 

Jeg synes pensum er god, jeg søgte på Anders Hallgens Forstår du din hund? og Den gamle hund, og det gode er bla at de viser hvad prisen er for køb af begge uden at jeg skal gøre mere :-D

 

Billigeste for begge bøger er kr 422,00, dyreste er 474,00 :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil nødig lyde hellig, men næste gang jeg vil købe mig en ordentlig hundebog, tror jeg at jeg víl gå ned i den lokale Bog og Idé og bestille den hjem der. Det kunne være at de så ville bestille mere end ét eksemplar hjem så.

 

Jeg synes nemlig det er træls at der altid kun står en masse farvestrålende amerikanske oversatte "flotte billedbøger" og så måske lige Jan Fennell.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg vil nødig lyde hellig, men næste gang jeg vil købe mig en ordentlig hundebog, tror jeg at jeg víl gå ned i den lokale Bog og Idé og bestille den hjem der. Det kunne være at de så ville bestille mere end ét eksemplar hjem så.

 

Jeg synes nemlig det er træls at der altid kun står en masse farvestrålende amerikanske oversatte "flotte billedbøger" og så måske lige Jan Fennell.

 

Det har du fuldstændig ret i, de har sjældent noget godt udbud :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...