Hop til indhold

Knækket tand

Gæst Weber
 Share

Recommended Posts

Gæst Weber

Brownie har knækket en kindtand. Har været ved dyrlægen i dag. Den skal så ud til en dyrlæge i Nyborg og have det lavet, da der er hul ind til roden. Brownie er kun 8 måneder, så skal ikke have revet tanden ud. I stedet skal der sættes noget på. Nu har dyrlægen i Nyborg lukket for i dag, så jeg kan ikke ringe til dem før i morgen. Er der nogen af jer, der har oplevet lign. tilfælde og kan fortælle mig, hvad jeg skal forvente, at det kommer til at koste? Jeg tror, at forsikringen dækker, men man kan jo aldrig vide sig helt sikker. :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Hvis du vil have andre priser, så kan du også kontakte Jesper Lemche fra Skibhus Dyreklinik i Odense. Han er faktisk tandekspert. Han har trukket tænder ud på en af mine kaniner, men de priser er vel næsten ikke sammenlignelige, da det nok koster mere for en hund i forhold til bedøvelsen.

Personale

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha, har lige snakket med mit fosikringsselskab. Det lyder sgu ikke til at de vil betale noget. Hun var også sur hende jeg snakkede med, så hun ville få en anden til at ringe til mig, men jeg er bare ikke blevet ringet op endnu. Så nu sidder jeg og tænker på, hvad der skal til for at forsikringen dækker. Hun sadgde, at det ikke gælder tyggeskader, men jeg kan jo ikke rigtigt bevise, hvad der er sket.:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha, har lige snakket med mit fosikringsselskab. Det lyder sgu ikke til at de vil betale noget. Hun var også sur hende jeg snakkede med, så hun ville få en anden til at ringe til mig, men jeg er bare ikke blevet ringet op endnu. Så nu sidder jeg og tænker på, hvad der skal til for at forsikringen dækker. Hun sadgde, at det ikke gælder tyggeskader, men jeg kan jo ikke rigtigt bevise, hvad der er sket.:vuf:

Min veninden havde heller ingen beviser, sagde bare at hun troede han var løbet ind i noget. Der var ingen problemer med forsikringen.

Håber du får en venligere opringening ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites