Hop til indhold

Hun ville være fyldt 7 år..

Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

Gæst Sitto

i dag.. og hvor er det egentlig underligt at så tidligt, som en 7 års fødselsdag hos en hund som burde kunne blive 16-17 år i hvert fald, at skrive VILLE VÆRE FYLDT... :cry:

Men ja, Sittoprinsessen ville være blevet 7 år i dag :hjerte:

Hun skal have et stort tillykke alligevel - er sikker på hun fejre sin fødselsdag i himlen med en masse andre hunde. :kys:

Sitto min prinsesse - du er savnet hver eneste dag! :cry:

Det er underligt at tænke på du har 7 års fødselsdag i dag - men du er her ikke..

Jeg håber så inderligt at du har det godt hvor du er nu, det fortjener du! :hjerte:

Men derfor savner jeg dig stadig så frygtelig meget at det stadig gør ondt at tænke på. Har svært ved at tænke på dig, snakke om dig eller se billeder uden at græde. Du var virkelig mit lille hjertebarn! Du stjal mit hjerte fra 1. sekund og jeg var sikker på at jeg skulle redde dig fra din angst - men den var for stor, dine ar på sjælen var for dybe..

Evigt og altid vil du være elsket og savnet! Ville ønske jeg kunne have dig hos mig lige nu..

Jeg ELSKER dig min Sittomus!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gør mig så ufatteligt ondt for dig, men jeg er sikker på at Sitto er dig evigt taknemmelig for alt hvad du gjorde for hende og at hun nu har fred.

Det er SÅ hårdt nogle gange, men der er tider hvor vi må lade hundenes behov komme før vores egne, og dette er et godt eksempel. Du gjorde hvad der var rigtigt i situationen. Det vil gøre ondt en tid, men i den sidste ende vil du vide, at du gjorde det rigtige.

Link til indlæg
Del på andre sites

På Sittos vegne takker jeg for tillykker'ne. :kys:

Og ja, det er ufattelig hårdt - selvom det var den 23. februar vi sagde farvel til hende, gør det stadig rigtig ondt. Ved godt det var det rigtige - hun har det bedre hvor hun er nu :lun: men for pokker jeg savner hende, og ville ønske jeg kunne have hende hos mig lige nu i stedet for!

Link til indlæg
Del på andre sites