Hop til indhold

hjælp...hjemmelavet mad


Lisbeth Storm
 Share

Recommended Posts

til hund..:blink:

Til jer der laver hjemmelavet mad til jeres hunde.

 

Jeg står og skal lave mad til Eddie nu..

han skal have 40% hirse/boghvede,

30% kød

og 30% grønt.

 

Måske er det et dumt spørgsmål, men de 40% hirse/boghvede, tror I ikke det er "tørvægten" FØR det bliver kogt...??

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Lisbeth

 

Jo, det vil jeg tro. Jeg laver også hjemmelavet til mine hunde og har gjort det i nogle år nu. Tror aldrig jeg har lavet 2 portioner der er ens. De elsker deres mad. :-D

 

Har faktisk tænkt meget på dig og har haft lyst til at høre om din oplevelse hos Gudrun. Jeg vil rigtig gerne høre om det evt på en PB, hvis jeg må. ;-)

 

Jeg går jo jævnligt hos Gudrun med mine 3. :cool::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
åh.. det tør jeg ikke lige svare på. Gudrun skrev bare boghvede/hirse op på hans opskrift.

 

Måske skal vi skifte lidt imellem tingene senere...??

 

Nej, hvis hun specifikt har skrevet disse to ingredienser må det være det han skal have, men Gudrun besvarer gerne spørgsmål så du kan jo kontakte hende, hvis du bliver usikker :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vejer tingene når det er kogt :vedikke:

 

Jeg holder Kyllingen for sig selv fordi jeg bruger det som godbidder i træningen også.

 

først koger jeg kyllingen, vejer den af og fryser. Så koger jeg risene i kyllingevandet, vejer dem af. så koger jeg grøntsagerne, vejer dem af og smider ned til risene.

Lidt omstændigt men har heldigvis en stor gryde så jeg kan lave til 3 uger af gangen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, hvis hun specifikt har skrevet disse to ingredienser må det være det han skal have, men Gudrun besvarer gerne spørgsmål så du kan jo kontakte hende, hvis du bliver usikker :-D

 

Ja jeg vil lige ringe til hende imorgen for at være helt sikker. Har også lige et par andre spørgsmål. Spørgsmålene kommer jo næsten altid når man er kommet hjem... ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Ja jeg vil lige ringe til hende imorgen for at være helt sikker. Har også lige et par andre spørgsmål. Spørgsmålene kommer jo næsten altid når man er kommet hjem... ;-)

 

Ja, sådan er det :-D

 

Pelle og jeg skal til hende i morgen

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...