Gæst Klüssendorf Skrevet Juli 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2010 Er der nogle derude, der har nogle gode råd til, hvad man kan stille op for at undgå falsk drægtighed. Vores tæver har en vane med at lægge deres løbetid lige efter hinanden. Ad praktiske årsager er det en ualmindelig, fin vane da vi jo skal holde drenge og piger fra hinanden. Vores problem er, at der ved de sidste 3 løbetider er opstået en rivalisering mellem to tæver, som ophører igen når løbetiden er ovre og homonniveauet igen er faldet. Men under de to sidste løbetider er den ene af de to så begyndt at blive falskdrægtig og denne gang er det blevet så slemt, at hun rent faktisk ser mere drætig ud end den anden, som vi så har forsøgt at parre :hmm:. I går aftes havde vi så en korporlig kamp mellem de to tæver, der er forsat idag. Det er første gang, at det har udviklet sig så slemt og skal derfor gerne tages i opløbet inden de bliver evige uvenner, så gode råd til håndtering af falsk drægtighed tages imod med kyshånd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juli 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2010 Jeg har selv brugt Galastop, fordi min tæve med falsk drægtighed blev utrolig nervøs og helt ugenkendelig.Efter 4 døgn var hun normal og vi undgik disse tævekampe. Hun er siden blevet steriliseret, fordi hendes bevægelsesbehov for frit løb er meget stort, og skulle jo ikke i avl, da hun er en græsk hund. Så ring til Dr Dyr vedr recept. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juli 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2010 Jeg har ikke haft sådanne problemer, men har hørt om mange der har været glade for netop Galastop. Måske det er værd at prøve ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Juli 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2010 Har aldrig hørt om Galastop, men hun skal forbi Dr.dyr på mandag, så jeg vil da lige høre ind til om vi kan prøve det. Mange tak for hjælpen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts