Hop til indhold

Undgå mail hvergang nogen har svaret på et indlæg


Gæst Trine199
 Share

Recommended Posts

Gæst Trine199

Ved ikke om jeg er i det rette forum? :confused:

Men kan nogen fortælle mig, hvordan jeg får sat indstillingerne sådan at jeg ikke modtager en mail i min private inbox hvergang nogen har svaret på et indlæg?

 

Jeg har prøvet at rode lidt med de forskellige muligheder i mit kontrolpanel...men hidtil uden resultat :stupid:

 

Håber nogen kan hjælpe??

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke om jeg er i det rette forum? :confused:

Men kan nogen fortælle mig, hvordan jeg får sat indstillingerne sådan at jeg ikke modtager en mail i min private inbox hvergang nogen har svaret på et indlæg?

 

Jeg har prøvet at rode lidt med de forskellige muligheder i mit kontrolpanel...men hidtil uden resultat :stupid:

 

Håber nogen kan hjælpe??

 

Næh desværre men kigger lige med nu har jeg irriteret mig over de mails i snart 3 måneder :stupid::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lad os da lige se om vi ikke kan ændre på det :):)

 

Klik på "Dit kontrolpanel" øverst til venstre...

 

Inde i kontrolpanelet scroller du lidt ned og klikker på "Rediger muligheder". Det er en af valgmulighederne ude til venstre.

 

Scrol lidt ned ad denne side til du kommer til "Besked og Påmindelse". Herunder er der en boks med overskriften: Default Tråd Abonnement Mode. Her kan du vælge "Ingen email besked".

 

Jeg ved ikke om det er det der er galt, men det er mit umiddelbare bud :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Lad os da lige se om vi ikke kan ændre på det :):)

 

Klik på "Dit kontrolpanel" øverst til venstre...

 

Inde i kontrolpanelet scroller du lidt ned og klikker på "Rediger muligheder". Det er en af valgmulighederne ude til venstre.

 

Scrol lidt ned ad denne side til du kommer til "Besked og Påmindelse". Herunder er der en boks med overskriften: Default Tråd Abonnement Mode. Her kan du vælge "Ingen email besked".

 

Jeg ved ikke om det er det der er galt, men det er mit umiddelbare bud :)

 

Tak! Det er en af de ting som har været lettere irriterende men som jeg ikke har gidet undersøge hvad jeg kunne gøre ved. Men prøver lige din opskrift og så glæder jeg mig til at tjekke indbakken i morgen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199
Lad os da lige se om vi ikke kan ændre på det :):)

 

Klik på "Dit kontrolpanel" øverst til venstre...

 

Inde i kontrolpanelet scroller du lidt ned og klikker på "Rediger muligheder". Det er en af valgmulighederne ude til venstre.

 

Scrol lidt ned ad denne side til du kommer til "Besked og Påmindelse". Herunder er der en boks med overskriften: Default Tråd Abonnement Mode. Her kan du vælge "Ingen email besked".

 

Jeg ved ikke om det er det der er galt, men det er mit umiddelbare bud :)

 

Takker - men synes altså at jeg allerede HAR prøvet det, uden de store resultater...:hmm:

Men prøver lige igen - man skal jo aldrig opgive, vel? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Takker - men synes altså at jeg allerede HAR prøvet det, uden de store resultater...:hmm:

Men prøver lige igen - man skal jo aldrig opgive, vel? :blink:

 

Jeg tror det er noget med at du stadig får mails vedr. de tråde, der er oprettet før du ændrede indstillingerne, så det skulle gerne tynde ud i dem efterhånden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199
Jeg tror det er noget med at du stadig får mails vedr. de tråde, der er oprettet før du ændrede indstillingerne, så det skulle gerne tynde ud i dem efterhånden.

 

 

AHA!!

Se dét var jo en info man kan bruge til noget! :slem:

Mange tak for den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...